Vi som nyss plussat med ÄD
Lelle - be om Progesteroninjektion snabbt som ögat istället! Testa också att byta från Lutinus till annan sort.
Lelle - be om Progesteroninjektion snabbt som ögat istället! Testa också att byta från Lutinus till annan sort.
Lelle, be din klinik skicka med DHL. Mitt progesteron var i fredags 63, igår 125. Hade ET med 5-dagars blastocyst 21/10.
Beklagar verkligen Jenkis! Så sorgligt. Hoppas ni orkar och kan göra ett nytt försök.
Vet tyvärr ej vilken enhet, borde vara samma. Så synd de ej kan skicka! Kan du få recept här hemma på den andra sortens vagiatorer? Min klinik har inte bett om östrogen, så kanske ej är avgörande antar jag. Hoppas verkligen det ordnar sig!
Måste höra med er som är gravida eller fått barn hur ni gjort med att berätta att det är äggdonation? Vi berättade igår för närmsta familjen men ville inte ta den detaljen då i allt ståhej. Men när och hur har ni som berättat gjort det?
Klart det räknas Mrs Cecilia!
Men jag förstår hur du känner.
TyckOmMig, ja inför BM och sjukvård är det absolut inget svårt att berätta. De har dessutom varit väldigt positiva och engagerade. Det är mer inför familjen, vissa äldre som redan då vi gjorde ivf tycker det är lite mysko. Efter så många år i barnlöshetsträsket är man rätt less på att behöva förklara så mycket och nu när vi äntligen är gravida vill man inte ta fokus från det med att behöva förklara. Men berätta ska vi, för den närmsta familjen, barnet såklart när det är dags och vissa vänner som är mer öppensinnade och vet om hur länge vi kämpat.
Jag är här, fast dålig på att skriva. Är i v 24 (23+6). Ska till bm och lyssna på hjärtat i em, känner knappt något från bebis. Har moderkakan i framvägg så det är tydligen inte ovanligt men ändå nervöst. Tycker både mage och bröst känns ihopsjunkna vissa dagar och det blir man ju inte mindre nervös av.
Ja stort grattis och tumhållning lelle!