Vi som nyss plussat med ÄD
Mrs Cecilia, låter som en skön sem. Jag och min man älskar Italien. Var var ni? Skönt att du inte haft lika ont! Annaba, låter bra att ta det lugnt, vila och försöka må så bra det går! Jag skulle vilja få några tecken på åt vilket håll det lutar, test onsd. Inte öm i bröst, ont i landrygg och lite i mage - mens på gång, bebis på gång eller bara mediciner som spökar, många funderingar. Caspienne, skönt att ha kommit då långt i graviditeten! Vivela, skönt att må bra och att du kommit över den värsta tiden! Pli, hur går det med illamåendet? Någon lottning ned mediciner? Tanken är att jag ska göra blodprov på onsdag. Tyvärr blev det som befarat problem att få min vårdcentral Aleris i Uppsala att hjälpa mig med HCG-test. alla är på semester och jourläkaren sjuk. Killen på vårdcentralen dom ringde upp var väldigt schyst och försökte se lösningar, men det krävs ju att en läkare ska vilja skriva ut remiss. Gyn är på sem en månad. Vet ni någonstans i Stockholmsområdet för man kan betala för remiss, utan tjafs? Det tar på krafter och psyke att ringa runt och böna och be på ställen där man aldrig varit förr. Jag börjar bli lite nervös. Jag tror så mycket på positivt nu, så jag kommer bli fullständigt deppig om det blir -. Ha en skön dag! Fröken Bus