Vi som nyss plussat med ÄD
Hej! En desperat fråga. Jag är bara i vecka 5 och började blöda. Lite i förrgår o sen inget mer så jag troddedet var lugnt. Nu blöder jag igen och mycket med klumpar. Någon som haft klumpar men det har ändå gått bra?
Hej! En desperat fråga. Jag är bara i vecka 5 och började blöda. Lite i förrgår o sen inget mer så jag troddedet var lugnt. Nu blöder jag igen och mycket med klumpar. Någon som haft klumpar men det har ändå gått bra?
Hej! Glömde presentera mig tidigare när jag kastade in min fråga. Har gjort min första äd i Helsingfors. Satte in 2 st toppkvalitet 5-dagars blastocyster. Har tyvärr fått kraftiga smärtor o blödningar så jag tror det är kört. Är 30 mil hemifrån o fick åka in på akuten i Mora. Syntes två graviditeter på vul men för tidigt att se hjärtan. Blödningarna kan vara missfall sa doktorn. Ser att några av er får mycket högre doser progesteron. Jag tar bara 300 mg. Kanske något att fundera över om det inte går bra den här gången?
Jenkis:Tack för svaret.
Jag blev inte långvarig här. Missfall bekräftades idag. Hcg sjunkit från 36000 till 7000. Vill försöka igen men det känns hopplöst. Hade alla förutsättningar o det funkar ändå inte.
Lelle75 kan du åka till en akutmottagni g o kolla så allt är ok? Jag gjorde det o fick väldigt fin hjälp.
Grattis Annaba till de positiva nyheterna! Förstår att det måste kännas underbart :)