• Anonym (TS)

Tänd på min svåger - vad ska jag göra?

Det har alltid varit lite spänt mellan honom och mig, vi har nästan aldrig ens pratat utan mest undvikt varann. Jag har alltid trott att han ogillar mig väldigt mycket. Tyvärr har väl jag alltid funnit honom intressant. Han är inte ett dugg snygg egentligen och har heller inte någon speciell personlighet.

Vi är en familj som träffas mycket. Äter mat tillsammans minst två dagar i veckan och ja, umgås MYCKET med varann. Som sagt har jag hållit mig väldigt undan tidigare eftersom han betett sig som han gjort. Nu de senaste månaderna har han börjar prata med mig, fråga mig saker och skämta riktigt mycket. Knuffar och skojbråkar nästan med mig. Det är till och med en sådan stor förändring så min man lagt märke till det och kommenterat det till mig.

Jag har ingen aning om ifall han menar något med sitt beteende men jag älskar det. Jag älskar verkligen uppmärksamheten och det förbjudna i det jag känner. Jag fantiserar en hel del om oss två. Tyvärr är jag en riktigt bekräftelsekåt kvinna och tidigare i vårat förhållande har jag varit otrogen flertalet gånger. Bara med upptagna män/killar. Det är något med det som jag finner så oerhört spännande.

Medvetet använder jag mer smickrande kläder när vi ses nu. Jag retas diskret och jag vet att det är så fel... Sommaren kommer nu vilket betyder grillkvällar där alkohol kommer finnas, hur ska jag kunna göra rätt?! 

• Svar på tråden Tänd på min svåger - vad ska jag göra?
  • Anonym (TS)

Det är alltså min sambos bror.

Jag försöker verkligen. Men det är svårt att hantera. 

• Anonym (TS)

Jag vill vara med min man. Jag har inga känslor mer än sexuella för brodern. Jag verkligen älskar att leka den leken som blir av allt det här. All spänning och det förbjudna. Jag kommer inte göra något alls med honom, det är så fel! Det går inte säga åt kroppen att sluta få pirr i magen så fort jag hör hans namn.

• Anonym (TS)

Det är ju inte så att jag valt just honom. Det bara blev så... Och han är inte den enda heller. Min man har även en kompis som jag tycker mycket om. Fast där har det gått över gränsen ett par gånger. Inget min man bryr sig om som tur är.

• Anonym (TS)

Jag vill ha hjälp med att sluta känna såhär. Hur  tänker man?

• Anonym (TS)

Ja. Jag kommer nog träffa honom imorgon. Förhoppningsvis inte ensam. Och på lördag är det grillfest hos oss. 

• Anonym (TS)

Jag vill såklart inte ha det såhär, jag älskar ju min man! Jag har aldrig tänkt att jag ska, eller kommer göra något närmande mot honom. Mer än det lilla oskyldiga som jag nu redan gjort. Jag önskar att jag bara kunde sluta känna såhär. Att sluta umgås med den familjen går inte... Så jag antar att det enda jag kan göra är att bita ihop och och hoppas det går över. Jag gruvar mig för imorgon...

Svar på tråden Tänd på min svåger - vad ska jag göra?