• Anonym (TS)

Tänd på min svåger - vad ska jag göra?

Det har alltid varit lite spänt mellan honom och mig, vi har nästan aldrig ens pratat utan mest undvikt varann. Jag har alltid trott att han ogillar mig väldigt mycket. Tyvärr har väl jag alltid funnit honom intressant. Han är inte ett dugg snygg egentligen och har heller inte någon speciell personlighet.

Vi är en familj som träffas mycket. Äter mat tillsammans minst två dagar i veckan och ja, umgås MYCKET med varann. Som sagt har jag hållit mig väldigt undan tidigare eftersom han betett sig som han gjort. Nu de senaste månaderna har han börjar prata med mig, fråga mig saker och skämta riktigt mycket. Knuffar och skojbråkar nästan med mig. Det är till och med en sådan stor förändring så min man lagt märke till det och kommenterat det till mig.

Jag har ingen aning om ifall han menar något med sitt beteende men jag älskar det. Jag älskar verkligen uppmärksamheten och det förbjudna i det jag känner. Jag fantiserar en hel del om oss två. Tyvärr är jag en riktigt bekräftelsekåt kvinna och tidigare i vårat förhållande har jag varit otrogen flertalet gånger. Bara med upptagna män/killar. Det är något med det som jag finner så oerhört spännande.

Medvetet använder jag mer smickrande kläder när vi ses nu. Jag retas diskret och jag vet att det är så fel... Sommaren kommer nu vilket betyder grillkvällar där alkohol kommer finnas, hur ska jag kunna göra rätt?! 

• Svar på tråden Tänd på min svåger - vad ska jag göra?
  • minst

Skärp dig och se till att du får bekräftelse från andra än din systers man! Tank om det vore tvärt om?

• Anonym (TS)

Det är alltså min sambos bror.

Jag försöker verkligen. Men det är svårt att hantera. 

• Anonym (Välj)

Hur vill du ha det?
    Vill du har kvar din sambo men samtidigt ha hans bror?
    Vill du få ett avslut med sambons bror och stanna kvar med sambon?
    Vill du göra slut med din sambo och istället ha hans bror?
    Vill du göra slut med din sambo och helt lämna familjen? 

• Anonym (TS)

Jag vill vara med min man. Jag har inga känslor mer än sexuella för brodern. Jag verkligen älskar att leka den leken som blir av allt det här. All spänning och det förbjudna. Jag kommer inte göra något alls med honom, det är så fel! Det går inte säga åt kroppen att sluta få pirr i magen så fort jag hör hans namn.

• Anonym (Välj)
    Anonym (TS) skrev 2013-05-24 00:22:04 följande:
    Jag vill vara med min man. Jag har inga känslor mer än sexuella för brodern. Jag verkligen älskar att leka den leken som blir av allt det här. All spänning och det förbjudna. Jag kommer inte göra något alls med honom, det är så fel! Det går inte säga åt kroppen att sluta få pirr i magen så fort jag hör hans namn.
    Om du låter det stanna vid en lek ser jag personligen inga fel med att fortsätta men om det sårar din man är det ju givetvis fel. Kan du inte hitta något annat "offer'" för dina oskyldiga lekar?
  • Anonym (TS)

Det är ju inte så att jag valt just honom. Det bara blev så... Och han är inte den enda heller. Min man har även en kompis som jag tycker mycket om. Fast där har det gått över gränsen ett par gånger. Inget min man bryr sig om som tur är.

• Anonym (Välj)
    Anonym (TS) skrev 2013-05-24 00:27:59 följande:
    Det är ju inte så att jag valt just honom. Det bara blev så... Och han är inte den enda heller. Min man har även en kompis som jag tycker mycket om. Fast där har det gått över gränsen ett par gånger. Inget min man bryr sig om som tur är.
    Då du inte verkar vilja bli "hjälpt" är det svårt att komma med råd. Så din bror tar inte illa vid sig att du går över gränsen med kompisen men han visar missnöje när du flirtar med hans bror? Är han så generös hade jag lagt band på mig när det kommer till brodern och fortsatt med de personer han okejat.
  • LinneaJosie
    Anonym (TS) skrev 2013-05-24 00:27:59 följande:

Ingenting bara blir. Ni är två vuxna människor som har fullt ansvar för era handlingar. Om ni går över gränsen har ni valt att göra det, kom ihåg det bara.
  • kenopeno

Här får du verkligen prata med dig själv.

Känslorna du känner är helt okej. Men ditt ansvar är att inte agera på dem. Ditt ansvar är att inte flirta tillbaka. Ditt ansvar är att inte klä dig utmanande eller annorlunda öfr hans skull. Ditt ansvar är att inte gå över gränsen.

Ditt ansvar är att ta ansvar för dina känslor. De är vad de är och de kommer finnas där så länge de finns. Men hur du agerar utifrån dessa känslor är DITT ansvar.

Så när du frågar: Vad ska jag göra? Blir mitt svar:

INGENTING!!!!
    Ingenting är precis vad du ska göra!!!!!            

• Anonym (TS)

Jag vill ha hjälp med att sluta känna såhär. Hur  tänker man?

Svar på tråden Tänd på min svåger - vad ska jag göra?