Tänd på min svåger - vad ska jag göra?
Det har alltid varit lite spänt mellan honom och mig, vi har nästan aldrig ens pratat utan mest undvikt varann. Jag har alltid trott att han ogillar mig väldigt mycket. Tyvärr har väl jag alltid funnit honom intressant. Han är inte ett dugg snygg egentligen och har heller inte någon speciell personlighet.
Vi är en familj som träffas mycket. Äter mat tillsammans minst två dagar i veckan och ja, umgås MYCKET med varann. Som sagt har jag hållit mig väldigt undan tidigare eftersom han betett sig som han gjort. Nu de senaste månaderna har han börjar prata med mig, fråga mig saker och skämta riktigt mycket. Knuffar och skojbråkar nästan med mig. Det är till och med en sådan stor förändring så min man lagt märke till det och kommenterat det till mig.
Jag har ingen aning om ifall han menar något med sitt beteende men jag älskar det. Jag älskar verkligen uppmärksamheten och det förbjudna i det jag känner. Jag fantiserar en hel del om oss två. Tyvärr är jag en riktigt bekräftelsekåt kvinna och tidigare i vårat förhållande har jag varit otrogen flertalet gånger. Bara med upptagna män/killar. Det är något med det som jag finner så oerhört spännande.
Medvetet använder jag mer smickrande kläder när vi ses nu. Jag retas diskret och jag vet att det är så fel... Sommaren kommer nu vilket betyder grillkvällar där alkohol kommer finnas, hur ska jag kunna göra rätt?!