Inlägg från: Anonym (Välj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Välj)

Tänd på min svåger - vad ska jag göra?

Hur vill du ha det?
    Vill du har kvar din sambo men samtidigt ha hans bror?
    Vill du få ett avslut med sambons bror och stanna kvar med sambon?
    Vill du göra slut med din sambo och istället ha hans bror?
    Vill du göra slut med din sambo och helt lämna familjen? 

• Anonym (Välj)
    Anonym (TS) skrev 2013-05-24 00:22:04 följande:
    Jag vill vara med min man. Jag har inga känslor mer än sexuella för brodern. Jag verkligen älskar att leka den leken som blir av allt det här. All spänning och det förbjudna. Jag kommer inte göra något alls med honom, det är så fel! Det går inte säga åt kroppen att sluta få pirr i magen så fort jag hör hans namn.
    Om du låter det stanna vid en lek ser jag personligen inga fel med att fortsätta men om det sårar din man är det ju givetvis fel. Kan du inte hitta något annat "offer'" för dina oskyldiga lekar?
  • Anonym (Välj)
    Anonym (TS) skrev 2013-05-24 00:27:59 följande:
    Det är ju inte så att jag valt just honom. Det bara blev så... Och han är inte den enda heller. Min man har även en kompis som jag tycker mycket om. Fast där har det gått över gränsen ett par gånger. Inget min man bryr sig om som tur är.
    Då du inte verkar vilja bli "hjälpt" är det svårt att komma med råd. Så din bror tar inte illa vid sig att du går över gränsen med kompisen men han visar missnöje när du flirtar med hans bror? Är han så generös hade jag lagt band på mig när det kommer till brodern och fortsatt med de personer han okejat.
  • Anonym (Välj)
    Anonym (TS) skrev 2013-05-24 00:33:35 följande:
    Jag vill ha hjälp med att sluta känna såhär. Hur  tänker man?
    Antingen pratar du med svågern och säger åt honom att ni ska lägga ned eller så svarar du helt enkelt inte på hans beteende. Fast du inte tror det så kommer känslorna att svalna med tiden.
Svar på tråden Tänd på min svåger - vad ska jag göra?