Inlägg från: Fertilitetsresa |Visa alla inlägg
  • Fertilitetsresa

Fertinova Helsingfors

@virvla spännande! Lova att du håller oss uppdaterade!!

När sattes ni upp i kön? Hur gick det till när ni fick svar att de hade ne donator? Fick ni välja mellan två personer eller var det att svara ja eller nej som gällde eller...?  

• Fertilitetsresa

I Fredags fick jag mail från koordinatorn på kliniken:

"Hej!
    Vi kan börja planera ert behnadling nu om ni vill. Kan du anmäla mig när din sista mensen är börjat och att hur lång är hela perioden."

Spännande!!!

• Fertilitetsresa

Vad tycker ni att man kan "kräva" vad det gäller att få sina önskemål om utseende hos donatorn? Den vi har fått erbjudande om nu har Samma hud- och ögonfärg som jag men annan hårfärg och är kortare (vårt önskemål var så lik mig som möjligt). Nu känner jag mig jätteosäker på hur jag kanske borde havreagerat istället för besvikelse att det inte stämde så bra som jag hade hoppats... Hur har ni andra gjort? Eller hur tänker ni?
    Behöver råd och stöd i detta!!

• Fertilitetsresa

Tack Dustpuppy för ditt kloka svar!! :)

Alla känslor sköljde över mig på en och samma gång. Och det blev helt enkelt för mycket! Så nu ska jag försöka samla min tankar OCH känslor och framför allt försöka hitta magkänslan :) 

• Fertilitetsresa

Härligt med 14 ägg @virvla nu håller vi tummar och tår!! Jag tog sprutan i söndags så nu är jag igång också ð???

Svar på tråden Fertinova Helsingfors