Jag vill tillägga att hon givetvis kissar precis innan hon ska lägga sig.. Hon har även sagt att hon inte vill ha blöjan och vi har pratat med henne om att då måste hon sluta kissa på natten i blöjan. Att hon får säga till mm. Vi har provat lägga henne utan blöja. Sedan tagit på en medan hon sovit. Vi provade ganska länge, blöjan var dygnsur på morgonen. Vi får nog helt enkelt vänta. Ikväll nu innan jag lade mig tog jag upp henne o bar henne in på toa. Satte henne på toan o viskade att hon skulle kissa. Det gjorde hon också men stackars barn. Hon var helt slut. Detta gör jag aldrig om. Serban inte vara rätta lösningen. Vällingen tänker jag Definitivt inte sluta med. Varför skulle vi göra det? Hon gillar ju det. Hon dricker en flaska på morgonen och en på kvällen. Vet många barn. De flesta jag känner. Både 3,4 och 5 år för den delen som dricker välling. Ser inget fel i det. Tack för alla svar men hon får styra lite själv när Hon ska sluta kissa i blöjan på natten. Risken är kanske att hon inte slutar på ett bra tag men de får vi väl ta.