Inlägg från: LindaD |Visa alla inlägg
  • LindaD

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

Jessies1989 skrev 2013-09-05 15:58:00 följande:
    Nej men gud... Jag är snurresprätt idag 

Haha inte lätt att hålla reda på alla ;)
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-05 16:00:53 följande:
    LindaD Tack!! Väldigt spännande detta med nubb! Jag lovar att återkomma här i tråden om någon/några veckor om du hade rätt!!;) Faktiskt roligt att du/ni tror tjej, de gör att jag är 50/50 igen! Innan trodde jag bara pojke för att alla trodde de (pga huvudformen på rul) Roligt o tveka;) Du som oxå har barn sedan innan, hur har dina förlossningar skiljt sig ifrån varandra? Har du haft snabba/långa osv??

Ja ska bli spännande m er allihop ;) första tog 7 Tim andra 4 Tim tredje 2 min hahaha de två sista e akut snitt pga moderkakas lossning båda må bra idag Ang mina normala förlossningar va de smidiga o snabba bara första ja hade bedövning med så ja tycker inte de skilt sig så mycket men snitt är mycket värre usch o de måste ja ha denna ggr oxå för ha du gjort två snitt klara inte livmodern föda normalt igen hur va din förlossning? Snart dags va? ;)
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-05 17:28:45 följande:
    LindaD Så du kommer få planerat kejsarsnitt? Jobbigt med akuta kejsarsnitt:( Min förlossning gick fort. Började få lite ont vid 11:30, 12:30 kändes de som att ja började få förvärkar, ringde hem min sambo ifall att! Ringde förlossningen strax innan 14 som tyckte jag "kunde stanna hemma, ta en Alvedon och duscha varmt". Strax efter 14 ville jag åka in. Då gjorde de ont!! 14:25 var vi inne och 15:22 föddes min dotter, så jag är GLAD att jag gick på magkänslan. Denna gången är jag nervös att det skall gå fortare!! Tänk om man inte hinner in? Tänk om jag inte har samma "magkänsla" som sist, tänk om min sambo inte hinner hem eller vi löser inte barnvakt smidigt osv osv. Har försökt styra undan känslorna, men senaste veckorna drömmer jag mycket om förlossningen och nervositeten börjar komma krypandes!!

Ja de bli planerat snitt den ggr första snittet va urakut tog nio min hm va död men de lyckades få igång han nu sist va d samma sak fast då lyssnade de på mig o tog ut han direkt Du kommer ha magkänslan ja lovar! Vi mammor e fantastiska så sett men förstå du e orolig men kommer gå bra ;)
  • LindaD
    3 härliga killar skrev 2013-09-05 18:10:13 följande:
    jag ska också snittas igen,i början på mars el slutet på feb=)längtar efter denna lilla "sladdis"
    Liam020702Elliot050329Mio080703

Oki ;) varför snittas du? Ja i början på feb el mitten ;)
  • LindaD
    3 härliga killar skrev 2013-09-05 18:24:41 följande:
    har snittats alla tre ggr,började med förlossningsrädsla o ville inte föda vaginalt helt enkelt,sen från nummer 3 har man ju inget val så min yngsta o den i magen nu blir ju på automatik snitt,skönt!har gått superbra alla gånger så inte nervös.
    Liam020702Elliot050329Mio080703

Oki då e ja med ;)
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-05 20:11:12 följande:
    LindaD Ja jag hoppas att magkänslan finns där sen!:) Känns det "konstigt" att du kommer ha planerat kejsarsnitt? Att du "vet" exakt när bebisen kommer??:)

Ja den kommer ;) n faktiskt ganska skönt ha fyra barn hemma så man kan planera lite känns skönt faktiskt få datum i v 28 då ja ska på tillväxt ul så i dec då ;)
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-05 20:22:13 följande:
    LindaD När hade du egentligen BF?

1 mars gå in i v 16 i helgen ;)
  • LindaD

De bestäms i v 28 ja ha två st moderkaksavlossningar vilket e allvarligt o samt allvarligt att de hänt två ggr i rad så ja få föda 2-4 v tidigare så de inte inträffa om allt se bra ut eftersom mina avlyssningen skedde i v 36 o 37 ;)

• LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-05 20:59:14 följande:
    LindaD Kan du inte länka sidan från där du hittade bilderna som du bifogade om vad som skiljer flicka och pojke?:)

Ja ska bara leta upp den igen ;)
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)