Inlägg från: Jagoda |Visa alla inlägg
  • Jagoda

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

LindaD

Åh tack!!

Ps: man borde klaga på FL att dom inte kan lösa så att man kan ladda upp bilder via appen/mobilen! Borde ju inte vara så svårt att lösa tycker man!!

• Jagoda

Tokfrans

Nej jag var likadan, kunde inte heller sova! Ush, jobbigt med feber, men du hade nog inte sovit natten helt problemfri även om du inte hade feber;)

• Jagoda

Så spännande, för lägger ju upp ultraljudsbilden från vecka 12 gissar 9/10 flicka efter "nubben" och lägger jag upp ultraljudsbilden från RUL så gissar iaf 8/10 på pojke efter "huvudformen"!

• Jagoda

Jessica

Har sett så söta pojkoutfits på polarn o pyret med massa små hundar på! Så söta!:)

Förstår din känsla när man själv tror och alla runtomkring säger pojke, men det är faktiskt så att du KAN få en tjej;)

• Jagoda

"Hoppas" ni på tjej eller kille då? Om man ens "får" uttrycka sig så utan att folk blir arga?;)

Aa newbie har väldigt fina kläder oxå! Billigare än pop's kläder oxå;)

• Jagoda

LindaD

Tack!! Väldigt spännande detta med nubb! Jag lovar att återkomma här i tråden om någon/några veckor om du hade rätt!!;)
    Faktiskt roligt att du/ni tror tjej, de gör att jag är 50/50 igen! Innan trodde jag bara pojke för att alla trodde de (pga huvudformen på rul) Roligt o tveka;)

Du som oxå har barn sedan innan, hur har dina förlossningar skiljt sig ifrån varandra? Har du haft snabba/långa osv??

• Jagoda

Jessie1989

Första känslan sa pojke, men efter att ha kollat lite till måste jag säga tjej!!

När har du Bf? Skall du kolla kön??

• Jagoda

LindaD

Så du kommer få planerat kejsarsnitt? Jobbigt med akuta kejsarsnitt:(

Min förlossning gick fort. Började få lite ont vid 11:30, 12:30 kändes de som att ja började få förvärkar, ringde hem min sambo ifall att! Ringde förlossningen strax innan 14 som tyckte jag "kunde stanna hemma, ta en Alvedon och duscha varmt". Strax efter 14 ville jag åka in. Då gjorde de ont!! 14:25 var vi inne och 15:22 föddes min dotter, så jag är GLAD att jag gick på magkänslan.

Denna gången är jag nervös att det skall gå fortare!! Tänk om man inte hinner in? Tänk om jag inte har samma "magkänsla" som sist, tänk om min sambo inte hinner hem eller vi löser inte barnvakt smidigt osv osv. Har försökt styra undan känslorna, men senaste veckorna drömmer jag mycket om förlossningen och nervositeten börjar komma krypandes!!

• Jagoda

Jessies1989

Vet inte! Första blicken sa direkt "pojke", men sen kollade jag lite längre, huvudformen osv och då sa magkänslan flicka!!

Jag har BF 26 september! Så de börjar närma sig!!:)

Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)