• SmultronSöt

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

Tjenixen Glad

Tänkte starta en tråd där man kan posta sina ultraljudsbilder samt berätta om det är en tjej eller kille på bildenTungan ute 

Jag är otroligt nyfiken på om det är en lite kille eller tjej jag har i magen, men tänker nog inte ta reda på det / fråga om vad det är på nästa ultraljud... Däremot vill jag gärna spåna och amatörmässigt gissa vad det blir och så får vi se om det stämmer när bäsen kommer! Hjärta

Jag vill naturligtvis ha er hjälp med att förutspå om det är en kille eller tjej som väntas, och i så fall varför ni tror det! Flört

Kanske finns fler som jag som vill posta sina bilder där man ännu inte vet könet men tycker att det är kul att bara gissa själv och med hjälp av andras bilder och förslag gissa vad det kan vara för någon sort man har i magen. 

Bilden jag postar är från mitt ultraljud i vecka 12, ska på nytt ultraljud den 27:e (är då i vecka 20) så då lägger jag upp den med så får vi se om någon ny information blivit synlig, haha!  

Ha det bäst!

(P.S Min bäse petar redan i näsan... Drömmer)

vad tror ni...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-19 19:51
    Då kan jag meddela att på min ultraljudsbild är en liten kille! :)
  • Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)
  • Jessies1989
    LindaD skrev 2013-09-05 09:54:12 följande:

Va bara ett vänskapligt råd nä de funka inte via app men via data du kan ju maila bilden till dig själv sen lägga in via data. ;)
    Åh tack för tipset det ska jag göra på en gång så ni får se :)
  • LindaD
    Jessies1989 skrev 2013-09-05 09:53:03 följande:
    Det där har jag ofta. Men vad skönt att höra om vi är flera som har det är det säkert inte farligt :)

De e helt normalt de växer o dra! Ibland kan de va riktigt obehagligt
    Jessies1989 skrev 2013-09-05 09:58:51 följande:
    Åh tack för tipset det ska jag göra på en gång så ni får se :)

Ja gör de ;) spännande
  • Jessies1989

Hihi, älskar lilla mini SÅ mycket redan HjärtaGravid
    Det här ju från KUB så jag förstår att det inte går att se så bra men ni får gärna göra lite vilda gissningar! Bara kul ju! 

• LindaD

detta är sååå kul...nu ha ja forskat utforskat våra bilder o jämfört m massa andra... lägger in tre bilder på våra allas bebisar ringat in de ja tro e nubb (Könsorgan) Sen kan ni kolla bilden ovanför jala ut innan... min ligger me rumpan upp så man få vrida blicken så bebis se rak ut hänger ni med? 

Så ja enl nubb få tjej Jessies tjej o 3härliga killar pojk?

Hmm kolla ni me ha ringat in..:P

• 4 prinsar

Min pekar ju inte så mkt upp som den borde om det är kille,svårt!Men huvudet ser ut som tjej på min faktiskt

• LindaD

Riktigt svårt e de tycker vi ha relativt lika huvud alla tre men ja få veta om en vecka spänningen e olidlig ;)

• Tokfrans

får veta idag om kön :D:D uppdaterar er sen i eftermiddag får se vem som hade rätt :)

• Jagoda

Såg nu att jag bara lagt upp bild från RUL! Kan jag mejla dig mitt ultraljud från V12? Eller om du kollar in min tråd där jag ber folk gissa, där är båda ultraljudsbilderna med!!:)

• LindaD
    Tokfrans skrev 2013-09-05 10:57:56 följande:
    får veta idag om kön :D:D uppdaterar er sen i eftermiddag får se vem som hade rätt :)

Ha du bild så ja m få gissa?
    Jagoda skrev 2013-09-05 10:58:09 följande:
    Såg nu att jag bara lagt upp bild från RUL! Kan jag mejla dig mitt ultraljud från V12? Eller om du kollar in min tråd där jag ber folk gissa, där är båda ultraljudsbilderna med!!:)

Ska kolla men maila du diiva_73@hotmail.com
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)