• SmultronSöt

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

Tjenixen Glad

Tänkte starta en tråd där man kan posta sina ultraljudsbilder samt berätta om det är en tjej eller kille på bildenTungan ute 

Jag är otroligt nyfiken på om det är en lite kille eller tjej jag har i magen, men tänker nog inte ta reda på det / fråga om vad det är på nästa ultraljud... Däremot vill jag gärna spåna och amatörmässigt gissa vad det blir och så får vi se om det stämmer när bäsen kommer! Hjärta

Jag vill naturligtvis ha er hjälp med att förutspå om det är en kille eller tjej som väntas, och i så fall varför ni tror det! Flört

Kanske finns fler som jag som vill posta sina bilder där man ännu inte vet könet men tycker att det är kul att bara gissa själv och med hjälp av andras bilder och förslag gissa vad det kan vara för någon sort man har i magen. 

Bilden jag postar är från mitt ultraljud i vecka 12, ska på nytt ultraljud den 27:e (är då i vecka 20) så då lägger jag upp den med så får vi se om någon ny information blivit synlig, haha!  

Ha det bäst!

(P.S Min bäse petar redan i näsan... Drömmer)

vad tror ni...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-19 19:51
    Då kan jag meddela att på min ultraljudsbild är en liten kille! :)
  • Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)
  • Jessica
    LindaD skrev 2013-09-04 17:57:48 följande:

Oki ja ha 1/3 men kommer få 2-4 tidigare pga att ja kommer få snitt pga två snitt innan pga två moderkaksavlossningar...:/ Va detta dina RUL bilder då? Ska ni ta reda på könet? 

Jaha okej, hoppas de går bra! Japp det var vårat RUL! Jag ville inte veta kön men de ville min sambo men fokusera låg så mkt på den nya maskinen som användes så de kändes inte som man hade någon chans å fråga! Hade hoppats på en tjej nu efter två killar men så verkar de ju inte bli ;) tyckte mig se en snopp/Pung på UL men ah jag vet inte om det var de! Ska ni ta reda på kön?
  • LindaD

Ja pga min ålder så ska ja ta fvp nästa v ha tagit reda på de tre sista tycker de e ganska skönt o veta m kläder o namn o allt men eftersom vi ha 3 pojkar ihop e ja inställd på att de e en pojk ;)

• Jessies1989

Tycker det ser ut som en liten tös. Gjorde själv ett ul idag (går in i v 13 imorn) ganska lik din & jag har en "känsla" om tjej... Lika huvudform. Om man nu ska tro på det ;)

• Jessica
    Jessies1989 skrev 2013-09-04 21:41:22 följande:

Tycker det ser ut som en liten tös. Gjorde själv ett ul idag (går in i v 13 imorn) ganska lik din & jag har en "känsla" om tjej... Lika huvudform. Om man nu ska tro på det ;)

Min bild? :)
  • Jessies1989
    Jessica skrev 2013-09-04 21:46:15 följande:
    Min bild? :)
    Ja :) och lindas en kille. Men nu är detta bara vilda gissningar!

Min lilla mini är väldigt lik din Jessica på huvudformen
  • Jessica
    Jessies1989 skrev 2013-09-04 21:49:32 följande:
    Ja :) och lindas en kille. Men nu är detta bara vilda gissningar!

Min lilla mini är väldigt lik din Jessica på huvudformen
    Varför har du känsla för tjej, nått särskilt? Asså på din graviditet :)
  • Jessies1989
    3 härliga killar skrev 2013-09-04 21:51:21 följande:

jessie gissa på min med=)

Liam020702Elliot050329Mio080703
    Kan inte se din? :(
  • Jessies1989
    Jessica skrev 2013-09-04 21:52:11 följande:
    Varför har du känsla för tjej, nått särskilt? Asså på din graviditet :)
    Hm... Alltså grejen är den att jag alltid trott att jag ska få massa killar (hehe) men nu när jag väl är gravid så känns det verkligen som en tjej.

Aldrig trott på mammors "känslor"

Men känner det så starkt... Kinesiska kalendern säger tjej, mina symptom tjej & det jag litar på mest: KÄNSLAN.

Och när jag såg den idag så ser jag bara en tjej.

Vet som sagt inte vad denna uppenbarelse kommer ifrån eftersom jag alltid föreställt mig som en mamma till massa grabbar :)) Ska bli spännande att se!

Hur känner Du?
  • LindaD
    Jessies1989 skrev 2013-09-04 23:27:32 följande:
    Hm... Alltså grejen är den att jag alltid trott att jag ska få massa killar (hehe) men nu när jag väl är gravid så känns det verkligen som en tjej.
    Aldrig trott på mammors "känslor"
    Men känner det så starkt... Kinesiska kalendern säger tjej, mina symptom tjej & det jag litar på mest: KÄNSLAN.
    Och när jag såg den idag så ser jag bara en tjej.
    Vet som sagt inte vad denna uppenbarelse kommer ifrån eftersom jag alltid föreställt mig som en mamma till massa grabbar :)) Ska bli spännande att se!
    Hur känner Du?
    va försiktig med den känslan..:) Hade likadant o vabombsäker... fanns ingen tveksamhet alls... I 9 mån väntade jag en sebastian ut kom en Felizia snacka om snopet... Så ett gott råd från snart en 6 barns mamma va försiktig..:) 

Ha du inge Ul bild så man kan få se?  
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)