Inlägg från: Anonym (20) |Visa alla inlägg
  • Anonym (20)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Anonym (Pelle) skrev 2021-10-25 18:55:22 följande:
    Problemet är att så många män är feta med stora ölmagar. En fet, otränad man blir för tidigt en äcklig gammal gubbe i förtid. Klart han inte får kolla på unga tjejer när han själv är fet med stor ölmage så han inte ser klok ut!
    Har inga problem med killar med lite hull, men gubbar över 30 går bort. Du kan träna 24 timmar om dygnet men de är fortfarande en gubbe liksom.
  • Anonym (20)
    Studentpappa skrev 2021-10-28 21:27:47 följande:
    Gubbar över 30? smile2.gif

Är kvinnor över 30 kärringar också?
    Ja gubbar, jag är 20 år. Det var väl unga han frågade eller? För mig är 30 gubbgränsen. 25 max för att dejta någon.

Nej, men tanter.
  • Anonym (20)
    Studentpappa skrev 2021-10-28 21:46:15 följande:
    Haha gött, ja så tänkte man säkert själv också. 30 är ju dock rätt ungt och folk har knappt flyttat hemifrån om man ser till större städer smile2.gif
    Ja, det gjorde du nog säkert. Man är inte direkt på samma plats i livet.

Rätt ungt om man själv är äldre, ja. Att bo hemma som 30 låter rätt tragiskt ändå.
  • Anonym (20)
    Anonym (tjejtjej18) skrev 2021-10-29 11:02:43 följande:
    Ja jag tycker definitivt att det är riktigt obehagligt och äckligt, en tjej som är lite äldre, tex 25, är väl en annan sak, men för mig som är 18 och alltså fortfarande tonåring, att bli glodd på av en gammal gubbe (för det är vad 40+ är för mig), det är inte kul.
    Jag vill kunna klä mig snyggt och sexigt utan att bli glodd på eller få närmanden av gubbar i min pappas ålder. Jag klär mig inte för att få uppmärksamhet av äldre utan för att få det av killar (och tjejer) i min egen ålder. Ledsen om jag är hård men tycker faktiskt att det är lite peddo varning att glo på så unga tjejer i din ålder. Om du har en dotter, tycker du då att det är ok att dina kompisar tänker sexuella tankar om henne och låter henne märka det?
    Det är otroligt hämmande när gubbar glor, jag vill dra en stor säck över mig när jag ser att det händer, jag kurar ihop och vill gömma mig, känner mig kränkt.
    Vad tycker du själv om kvinnor som är dubbelt så gamla som du gör närmanden? Speciellt om de dessutom skulle vara dubbelt så stora och starka som du? Agda 88 år står och glor och kan våldta dig i en buske om hon vill. Skulle det vara upphetsande för dig eller väldigt obehagligt?
    Håller med. Jag har alltid varit en gubbmagnet. Redan vid 13-14 år började de inte bara glo, men också komma fram och prata och äckla sig Vet ingen av mina vänner heller som gillar gubbar i den åldern. Fattar inte ens att man behöver ställa frågan. Tror att det är väldigt få unga tjejer som gillar 40+ gubbar, men självinsikten är inte på topp.
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-02 11:39:09 följande:
    Jag har haft relationer med kvinnor hela livet. Fast ingen kärleksrelation, ingen flickvän.
    Jag tror det kan funka om jag träffar rätt kvinna.
    Eller så ska jag fortsätta ragga på 20 år yngre kvinnor. Som är mer på min nivå.
    För det första så är en kärleksrelation helt annorlunda. Det måste du ju förstå själv.  För det andra så är vi yngre på en helt annan plats i livet med andra utgångspunkter och referenserramar. Vi har växt upp i en helt annan tid och just flyttat hemifrån. Vet inte en enda av mina vänner eller bekanta som skulle se ut åt en 40-åring. Det är noll chans. Verkligen noll. Din chans är att hitta en kvinna i liknande situation som dig. Men förmodligen skulle du väl inte tycka att en sedan kvinna var bra nog för dig. Har sett tidigare kommenterar om en kvinna som din syrra ville fixa ihop dig med. Troligen en kvinna på din nivå, men nej, det var inte bra nog.
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-02 17:00:05 följande:
    Jag vill ha en tjej som jag är kompis med, och vi har kul tillsammans. Vi kan prata om allt. Och så tänder vi på varann. Har man det så tror jag det ordnar sig.
    Nej, dom kvinnorna som min syster tyckte jag skulle bli ihop med var inte rätt kvinnor för mig. Och jag var inte rätt för dom.
    Jaha det vill du. Som sagt, du lär inte så stort urval.
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-02 17:55:04 följande:
    Ja, det skulle vara trevligt tycker jag.

Ok.
    Ja, vinna på Lotto vore också trevligt.

Du tror att du har stort urval?
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-02 20:50:08 följande:
    Ja.
    Ok. Vad baserar du det på?
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-05 12:50:44 följande:
    Han har ju rätt. En tjej på 22 visade intresse. Hon var en av dom tjejerna som tänder på äldre män.
    Kanske att nån mer ung tjej kommer visa intresse, eller inte. Mig kvittar det. Jag kommer aldrig mer stöta på en yngre tjej. Jag gjorde det EN gång. Hon som jag var kär i.
    Du lyssnar inte på oss och du lyssnar inte på den här Alpha Male-draken som du länkar till heller. Han förespråkar ju att prata väldigt kort med tjejer på nätet, boka en billig eller gratis direkt och så bara mata på med dejt efter dejt. Då ökar han ju chanserna betydligt. Själv ska du aldrig mer ta första steget. Men du litar blint på allt han säger.
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-05 14:57:08 följande:
    Jag lyssnar på mig själv. Jag litar inte på allt han säger. Har inte läst allt. Men jag tycker det han skrev om åldersskillnad och unga tjejer är vettigt.
    OK. Det du länkade till beskriver vad äldre män (mellan 30-49) gör fel i sin kontakt med kvinnor, så förstår inte riktigt vad du syftar på där. Kollade runt lite och han verkar ju vara din totala motsats, så lite förvånad att det är någon du följer.
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?