nära vän tar ex ..
jo det är så att jag kom tillbaka till skolan idag efter 2 dagars ledighet och får höra att en utav mina fem närmaste tjejkompisar är på G med mitt ex som jag hade ett mycket seriöst förhållande med. vad fan ska jag göra ? åååå är så sur och besviken på henne fattar inte hur hon kan hålla på sådär .. jag ger mig fan på att dom kommer bli tillsammans också. tycker att det är så jävla lågt ... !!! när jag var tillsammans med han så var vi mycket hemma hos han och såg på film ett helt gäng och så kommer det väl att bli nu också.. NEJ jag vill inte ...
vad ska göra om de blir tillsammans då typ grattis nej jag vill inte säga något utan bara ge henne en stor jävla käftsmäll!!! man gör väl ändå inte så här mot sin vän eller?? vad ska jag göra när de står på var ända rast och gullar och pussas ?? såklart jag kommer att se det snälla hjälp mig ? vad tycker ni att jag ska göra och vad tycker ni om min kompis är detta ok ?? ursäkta för mitt språk men är så sur... man gör väl ändå inte så här mot sin vän eller??