• ScillaBlå

Syskon i Västerås.

Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?

• Svar på tråden Syskon i Västerås.
  • angeni

Lakrits: vi har för tillfället lagt ner planerna på bebis tyvärr. Fortfarande oskyddad så händer det så får vi se:)

• Lakrits

Angeni - ok, hoppas det känns som ett ok beslut! Hoppas det tar sig snart iaf.

• ScillaBlå

Timing Lakrits. Jag har precis kommit hem från besök på KK. Allt ser bra ut och läkaren bekräftade att jag haft ägglossning nyligen. Jag har även tagit cellprov och klamydiatest (trots att jag varit med samma karl i tio år) för att utesluta så mycket som möjligt.

Den här månaden har jag testat både Bisolvon och Apiforce (bidrottninggele). Plus att jag ökat på B och D-vitamin och folsyra. Har även tvingat min man att äta zink.

Läkaren kunde inte se om jag är gravid eller ej, men inom en vecka lär det visa sig iaf. Håll tummar!

• Lakrits

ScillaBlå - ja verkligen timing. Ok håller tummarna att det tar sig. Kommer de göra någon uppföljning eller kommer ni få någon hjälp?

• ScillaBlå

Inte om inte proverna visar nåt konstigt. Så sen får jag väl vända mig privat om vi vill ha mer hjälp.

• ScillaBlå

Tack! Hur går det för dig? Mår du bättre nu? Och har maken börjat smälta den lilla än?!

• Lakrits

Ja nu mår jag prima och har börjat känna av bebisen lite smått senaste veckan. Rul om 1,5 veckor. Har känt av lite värk mot svanskotan, vet inte om det är foglossning på gång. Magen växer så det knakar och vi har berättat för barnen nu.

Ja det är mycket bättre med maken, vi har gått och pratat med en psykolog och det kändes verkligen som att det hjälpte och att det går åt rätt håll, känns jätte skönt!

• ScillaBlå

Shit, jag har plussat!! Helt oväntat denna gång. Stämmer det kanske att det händer när man nästan gett upp?! Känns härligt iaf :)

• Malin021

Grattis ScillaBlå.
    Jag tror defenitivt att kroppen reagerar på stressen att bli med barn. Jag hade samma med min första.

• LokesMammi
    ScillaBlå skrev 2013-10-27 08:37:20 följande:
    Shit, jag har plussat!! Helt oväntat denna gång. Stämmer det kanske att det händer när man nästan gett upp?! Känns härligt iaf :)

Åh va kul o höra! Grattis!
    Det är när man ger upp som man plussar! Gjorde jag med sonen. Denna gång gav jag bara halv upp! =) hehe 
    Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • LokesMammi

Var hos BM idag! Enl hennes dator är BF 31maj. Får se vad RUL säger sen. Fick lämna blod och urin. Ajje! Idag är första dagen som jag kräktes på morgonen! Hoppas det var sista! Så hemskt!

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
Svar på tråden Syskon i Västerås.