trina skrev 2013-08-13 22:58:01 följande:
Jag tog dem på morgonen dag 5-9 i cykeln. Fick svårt att sova (vaknade på nätterna) och humöret svängde väl en del under kuren med Proverna som jag åt för att få blödning. Lite mildare synstörningar så jag undvek att köra bil när jag åt Pergotime. Men det är naturligtvis individuellt vilka biverkningar man får.
okej, får väl se om jag får några biverkningar. Hoppas inte det, får i såna fall ta dom på kvällen.
Clara85 skrev 2013-08-14 08:12:25 följande:
Hej zion,
Jag har ätit två pergotimekurer, har tagit dem på morgonen båda gångerna. Jag har inte märkt något alls. Fösta gången åt jag dem dag 5-9 men fick så sen äl. Typ dag 23. Så andra gången åt jag dag 3-7 istället för att försöka tidigarelägga det hela tror dock jag fick äl typ lika sent ändå.... Jag plussade i måndags efter min andra enkelkur, kan inte fatta att det är sant vågar inte riktigt tro på det än men håller alla tummar för att det skall gå vägen såklart.
Stort lycka till!!
Grattis!!!
jag ska äta dom dag 3-7 och sen in på vul för att se om det hjälper. Får hoppas på det. men är lite förvånad/förvirrad, det verkar som de flesta par har fått vänta ganska länge med att få hjälp, nåt år eller så i alla fall. Jag slutade med p-pillerna för 6 månader sen, så har fått hjälp väldigt fort. Men det är väl vilket landsting man tillhör. Hoppas bara att det funkar på direkten eller inom ett par månader i alla fall.
Men som sagt Grattis, har du några symtom än? :)