Inlägg från: Linnea77 |Visa alla inlägg
  • Linnea77

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

Fick brev från min läkare idag! Hade inte haft ngn ÄL denna månad på min andra pergotime enkelkur känns lite tröstlöst! Hade visst haft ett skitlågt värde 1,7. Bim +1 idag, ingen mens o negativt. Visst blir mensen sen med pergotime om man inte haft ngn ÄL?

• Linnea77

Min doktor sa dag 12 att jag inte skulle få ÄL denna månad för ägget såg litet ut. Men idag dag25 så visar ÄL testet gör första gången jag sett fullt utslag, tom så är strecket starkare än kontrollstrecket! Hoppas fasen han har fel! Har ikväll även fått ÄL sekretet o molande värk! Hoppas hoppas hoppas

• Linnea77

En uppdatering! Min dr sa efter min 3 kur pergotime men första dubbelkur att jag troligtvis inte kan bli gravid. Jag hade inga ägg som ville lossna o väldigt tunn slemhinna. Han undrade även om jag kommit in i klimakteriet?!. Nu på vår bröllops testade jag starkt positivt, 3 gånger . Så under sker!!! Nu vill man bara göra ett vul så man vet att det verkligen finns ngt där inne. Skall då vara i 5+6, är trött illamående ibland samt att det drar i tjejmagen! Kram på er

• Linnea77
    PCO85 skrev 2013-08-26 06:51:28 följande:
    ÅH!! Det måste kännas helt otroligt underbart! Men hur gammal är du? Jag önskar dig verkligen all lycka med din graviditet. När någon annan lyckas, får man själv hopp. Imorgon bär det av till doktorn för att se om det finns några ägg. Man kan aldrig säga aldrig, livet har sin egen gång! GRATTIS! :)

Tack snälla! Jag är 36år så det kändes inte så kul med frågan om jag var i klimakteriet. Tycker det dock är fantastiskt kul med att han hade fel om mina härskna ägg . Lilla Grynet är en kämpe som ville bo just hos mig
  • Linnea77
    Vela81 skrev 2013-08-28 20:37:43 följande:
    Har idag varit på VUL, hade ägg på båda äggstockarna men de var bara 7 mm  livmoderslemhinna var också 7 mm.

Ska tillbaka på måndag för nytt VUL och hoppas att jag bara är en som ÄL lite senare, har ju cykler på 35-42 dagar

någon som vill komma med glada tillrop om det varit så här för er men att äggen vuxit mycket på 5 dagar?

Min läkare sa jag inte skulle kunna bli gravid med mitt ägg. Jag fick positiv ÄL dag 24, sitter nu gravid 6+3, så allt går. Jag hade med pergotime en cykel på 40 dagar. Allt kan hända tro jag
Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)