Inlägg från: flamingo |Visa alla inlägg
  • flamingo

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

Hej! Jag ska börja med pergotime men funderar på när mensens första dag egentligen är. I fredags och igår lördag kom lite lite blod men det är först idag söndag som det satt igång på riktigt. Vilken dag ska jag räkna som första dag?

• flamingo

Hur då menar du? Dom andra dagarna var en blandning av ljusrött rött och brunaktigt. Kanske ska räkna från idag då?

• flamingo

Ngn som vet varför en del börjat äta pergotime dag 3 istället för 5?

• flamingo

När i cykeln ungefär har ni fått äl med pergotime?

• flamingo

Är det ngn här som försökt få ordning på äl med gi eller lchf?

• flamingo

Vad trist! Hoppas trippelkur funkar! Hur ofta hade du mens per år innan tabletter?

• flamingo

Idag på vul var det en blåsa på 12 och två lite mindre, ska tillbaka på fre för läkaren tyckte jag var kallad lite för tidigt. Preliminär äl på tis.

• flamingo

Irmeline: kul att höra. Har börjat hålla tummarna för att allt ser bra ut imorgon. Eftersom vi åker på bröllopsresa på lördag vore ju sexförbud inte det roligaste...

• flamingo

Tog ett äl test dör strecken nästan var lika starka nyss och hade flytningar idag. Skumt. Största ägget var ju bara 12 mm igår.

• flamingo

Skumt, igår var mitt största ägg 12 mm men idag var strecken på äl testet nästan lika starka och jag hade äl flytningar. Undrar om mina ägg släpper för tidigt? Dom kanske inte kan bli befruktade om de släpper när dom är små?

• flamingo

Vart köper man det irmeline?
    Ja kanske att din missat en men vågade inte riktigt ha sex innan vul senare idag eftersom läkaren inte tyckte att vi skulle ha det i onsdags.

• flamingo

På dagens vul, dag 13, hade jag ett ägg på 16,3, beräknad äl om 3-4dagar, hoppas!

• flamingo

Jag är tillbaka efter en vecka utomlands. Beräknad äl i tisdags och hade positivt äl test i måndags. Brösten har börjat ömma. Imorgon bitti ska jag lämna blodprov sedan är det bara att vänta på resultat av första kuren pergotime.

Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)