• SoMa72

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

Hej alla!

Påbörjade min första dubbelkur idag efter MA i apr. Blir spännande att se hur vul på måndag går, bara jag inte får sexförbud. Förvånad

Ni som har ätit pergo förut, har ni haft för tunna slemhinnor på vul? Det fick jag av den sista enkeldosen, så undrar hur det går med en dubbel? Obestämd

Håller tummarna för att det går bra för oss alla.      

♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    trina skrev 2013-05-28 15:42:15 följande:
    Jag var på ul idag efter dubbelkur Pergotime. Inga ägg... Ska dit igen på fredag för att se om något mirakel har inträffat. Annars trippelkur..

Hur gick det i fredags? Hade nåt mirakel inträffat?
  • SoMa72

Jag var ju på vul igår, inte en enda äggblåsa syntes, skiiiiiit... Ska dit på måndag igen för att se om nåt hänt då. Hoppas jag får äl den här månaden, lite surt annars när det var en dubbelkur jag tog.

Håller tummarna för er andra!  

• SoMa72

Imorgon ska jag på vul nr efter dubbelkuren, får se om det hänt nåt på äl-fronten... Hade nästan positivt streck på äl-testet idag, mkt starkare än gårdagens.

• SoMa72

Min dubbelkur verkar inte ha gett nån äl enligt gyn igår när jag gjorde vul. Tog dock ältester hemma och tycker att testet underst är positivt eller vad säger ni?

• SoMa72
    snosan skrev 2013-06-11 08:43:37 följande:
    ser onekligen positivt ut :D

Hoppas, hoppas att testen har rätt och gyn fel, hoppas dessutom att det tagit sig den här månaden... Hann ju med tre gånger innan det starka testet på söndagen, en gång igår, ska vi köra ikväll igen för säkerhets skull?
  • SoMa72
    NonnoE skrev 2013-06-11 09:29:22 följande:
    Jag hade tagit det som positivt :)
    Tack! Hoppas ni har rätt, tjejer!
  • SoMa72

Pling123, hur lång tid tog det innan du fick svar på progesteronprovet? Jag tog mitt idag, hoppas på svar före midsommar...

Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)