• lizaem

Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)

Hej alla :) jag dyker också in i tråden!  Vill bli gravid!!
    Har pco och verkar inte få egen ägglossning ofta alls utan bara i undantagsfall och har inte blivit gravid på egen hand  på ett drygt år ..
    (Jag har lyckats bli gravid en gång tidigare då på egen hand efter att ätit mens framkallande tabletter och har en underbar dotter)
    Jag har ätit pergo förra månaden då en enkelkur men fick inte ägglossning bara rejäla kramper i magen under veckor... Sen kom mensen dag 37 (vilket visar på ingen äl tillsammans med blodprovet hos läkaren som visade på 12.4 och sen 4.5... 
    Då fick jag äta dubbelkur pergo  och är idag på dag 28 i menscykeln.. jag var och tog blodprov i torsdags förra veckan och hade ett värde på 174!! vilket va väldigt bra och stark ägglossning.
    Så nu går jag bara och väntar.......och jag vet inte riktigt bim  eftersom jag inte fått utslag på ägglossningstester (?) men som sagt blodprovet har ju bevisat att jag hade äl 
     Men jag antar att bim borde vara imorgon typ..? men vågar inte testa....
     Åååå vill så gärna ha ett syskon till min dotter.. och hoppas så att det kan va nåt på g men är osäker och vill inte bli besviken igen......har blivit del så otroligt många månader....och var helt säker att jag avr gravid förra månaden...vilket var fruktansvärt knäckande när mensen kom och när jag fick blodprov reslutatet,,.
    Bara väntar att detta händer igen....

Svar på tråden Vi som har eller ska börja med Pergotime i Maj 2013 och vill följas åt :)