• Anonym (städslav)

städslav

jag läste härom dagen denna annons!

Jag är en mycket undergiven kille på 48 som tycker om att städa hos en tjej/kvinna. Trivs bäst när kvinnan bestämmer totalt allt. Allt är givetvis gratis. Är duktig på att städa, diska, tvätta, stryka, putsa fönster, laga bilar, måla o tapetsera.
    Vad menas med det!!är det någon städar gratis!

• Svar på tråden städslav
  • udda man lkpg
    cazh82 skrev 2013-08-14 11:26:44 följande:
    Ska tillägga att jag har manlig städhjälp hemma, eftersom jag inte är hemma så kan det vara möjligt att han är naken. Hoppas dock inte det.
    Var fick du att han skulle vara naken ifrån? Det är väl ingen som har nämnt nakenstädning någonstans. Fast det finns säkert folk som vill göra det också...
  • cazh82

Är det inte det som hela grejen går ut på? Vad skulle annars grejen vara, blir man kåt av att städa eller? Låter iallafall som en trevlig fetisch.

udda man lkpg skrev 2013-08-14 11:55:24 följande:
    Var fick du att han skulle vara naken ifrån? Det är väl ingen som har nämnt nakenstädning någonstans. Fast det finns säkert folk som vill göra det också...

• Trust me

Haha! Slappna av cazh. Det är helt ok att fantisera om att du har en naken man som städar hos dig.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • cazh82

Haha, ok då. Inte den jag anlitar nu då professionellt, är ingen snuskgumma så. Men den ultimata äkta hälften får gärna ha som egenskap att dammsuga under min säng med dasen i vädret.

Trust me skrev 2013-08-14 12:42:48 följande:
    Haha! Slappna av cazh. Det är helt ok att fantisera om att du har en naken man som städar hos dig.

• Trust me

Visst var det skönt att få berätta. Att äntligen komma ut ur garderoben, vilket i ditt fall var ett städskåp. All den ilska du haft när du burit på det du skämts för kan släppa nu. Styrkekramar från din FL vän

• cazh82

Näj, retsticka där. Är bara lat, lovar! Men men, en styjkekjam kan man aldrig få nog av.

Trust me skrev 2013-08-14 12:55:00 följande:
    Visst var det skönt att få berätta. Att äntligen komma ut ur garderoben, vilket i ditt fall var ett städskåp. All den ilska du haft när du burit på det du skämts för kan släppa nu. Styrkekramar från din FL vän

• udda man lkpg
    cazh82 skrev 2013-08-14 12:38:24 följande:
    Är det inte det som hela grejen går ut på? Vad skulle annars grejen vara, blir man kåt av att städa eller? Låter iallafall som en trevlig fetisch.
    Det har nog inte mycket med nakenhet eller att bli kåt på att städa att göra. Fast jag kan förstås inte tala för alla med den böjelsen, bara mig själv.
  • cazh82

Håller med, att hålla rent hemma är en bra förutsättning. Men damsuger jag karln i tid och otid så kan han minsann dammsuga lite oftare.

udda man lkpg skrev 2013-08-14 14:05:23 följande:
    Det har nog inte mycket med nakenhet eller att bli kåt på att städa att göra. Fast jag kan förstås inte tala för alla med den böjelsen, bara mig själv.

• Trust me
    cazh82 skrev 2013-08-14 14:09:18 följande:
    Håller med, att hålla rent hemma är en bra förutsättning. Men damsuger jag karln i tid och otid så kan han minsann dammsuga lite oftare.
    Om han dammsuger för att du damsuger så vad gör du för att han matar din kisse?
  • cazh82

Trimmar musen.

Trust me skrev 2013-08-14 17:15:56 följande:
    Om han dammsuger för att du damsuger så vad gör du för att han matar din kisse?

• Trust me
    cazh82 skrev 2013-08-14 17:40:40 följande:
    Trimmar musen.
    Smart! Snoken har lättare att hitta råtthålet då.

Det här börjar gå för långt. 
  • cazh82

Ja, enda gången man ser livstecken från snoken är väl när man viftar med den vilda musen i nyllet på den.

Nä sant, låg nivå.

Trust me skrev 2013-08-14 17:51:37 följande:
    Smart! Snoken har lättare att hitta råtthålet då.

Det här börjar gå för långt. 

• Trust me
    cazh82 skrev 2013-08-14 17:55:46 följande:
    Ja, enda gången man ser livstecken från snoken är väl när man viftar med den vilda musen i nyllet på den.

Nä sant, låg nivå.
    Är det ansat runt hålet vet ju snoken att det är en damråtta som bor där och inte en dammråtta.
  • cazh82

Snoken har inga ögon så den kan nog slinka in i en kloak om den inte passar sig. PS. Poesi på hög nivå det här.

Trust me skrev 2013-08-14 19:02:22 följande:
    Är det ansat runt hålet vet ju snoken att det är en damråtta som bor där och inte en dammråtta.

• servanten

Jag städar helst påklädd men tyvärr finns ont om kvinnor som söker städhjälp.

• Lena69

Hej! jag heter Lena och söker faktiskt efter undergivna manliga
    städslavar som jag kan använda utnyttja och förnedra med.hoppas 
    någon har fina förslag och kanske känner till någon undergiven
    städslav och arbetsslav hos mig.jag finns i stockholm

• Betjänten
    Lena69 skrev 2023-04-10 16:30:14 följande:

Hej! jag heter Lena och söker faktiskt efter undergivna manliga
    städslavar som jag kan använda utnyttja och förnedra med.hoppas 
    någon har fina förslag och kanske känner till någon undergiven
    städslav och arbetsslav hos mig.jag finns i stockholm

Hej hör av dig till mig