• cazh82

städslav

Men så bra, behöver man inte vara hemma när städningen utförs så ännu bättre. Billigare än det man har nu, nackdel dock ifall karln går runt och ollar alla möbler.

• cazh82

Nej så knusslig är jag inte, är jag inte hemma så spelar det ingen roll om de har kläder på sig eller är nakna. Fast stjärta min vita fåtölj skulle vara katastrof.

Anonym (orolig) skrev 2013-08-14 10:58:16 följande:
    Är det nåt som du brukar oroa dig för? Att folk ska gå och olla din möbler? :))

• cazh82

Ska tillägga att jag har manlig städhjälp hemma, eftersom jag inte är hemma så kan det vara möjligt att han är naken. Hoppas dock inte det.

• cazh82

Är det inte det som hela grejen går ut på? Vad skulle annars grejen vara, blir man kåt av att städa eller? Låter iallafall som en trevlig fetisch.

udda man lkpg skrev 2013-08-14 11:55:24 följande:
    Var fick du att han skulle vara naken ifrån? Det är väl ingen som har nämnt nakenstädning någonstans. Fast det finns säkert folk som vill göra det också...

• cazh82

Haha, ok då. Inte den jag anlitar nu då professionellt, är ingen snuskgumma så. Men den ultimata äkta hälften får gärna ha som egenskap att dammsuga under min säng med dasen i vädret.

Trust me skrev 2013-08-14 12:42:48 följande:
    Haha! Slappna av cazh. Det är helt ok att fantisera om att du har en naken man som städar hos dig.

• cazh82

Näj, retsticka där. Är bara lat, lovar! Men men, en styjkekjam kan man aldrig få nog av.

Trust me skrev 2013-08-14 12:55:00 följande:
    Visst var det skönt att få berätta. Att äntligen komma ut ur garderoben, vilket i ditt fall var ett städskåp. All den ilska du haft när du burit på det du skämts för kan släppa nu. Styrkekramar från din FL vän

• cazh82

Håller med, att hålla rent hemma är en bra förutsättning. Men damsuger jag karln i tid och otid så kan han minsann dammsuga lite oftare.

udda man lkpg skrev 2013-08-14 14:05:23 följande:
    Det har nog inte mycket med nakenhet eller att bli kåt på att städa att göra. Fast jag kan förstås inte tala för alla med den böjelsen, bara mig själv.

• cazh82

Trimmar musen.

Trust me skrev 2013-08-14 17:15:56 följande:
    Om han dammsuger för att du damsuger så vad gör du för att han matar din kisse?

• cazh82

Ja, enda gången man ser livstecken från snoken är väl när man viftar med den vilda musen i nyllet på den.

Nä sant, låg nivå.

Trust me skrev 2013-08-14 17:51:37 följande:
    Smart! Snoken har lättare att hitta råtthålet då.

Det här börjar gå för långt. 

• cazh82

Snoken har inga ögon så den kan nog slinka in i en kloak om den inte passar sig. PS. Poesi på hög nivå det här.

Trust me skrev 2013-08-14 19:02:22 följande:
    Är det ansat runt hålet vet ju snoken att det är en damråtta som bor där och inte en dammråtta.

Svar på tråden städslav