städslav
Men så bra, behöver man inte vara hemma när städningen utförs så ännu bättre. Billigare än det man har nu, nackdel dock ifall karln går runt och ollar alla möbler.
Men så bra, behöver man inte vara hemma när städningen utförs så ännu bättre. Billigare än det man har nu, nackdel dock ifall karln går runt och ollar alla möbler.
Nej så knusslig är jag inte, är jag inte hemma så spelar det ingen roll om de har kläder på sig eller är nakna. Fast stjärta min vita fåtölj skulle vara katastrof.
Ska tillägga att jag har manlig städhjälp hemma, eftersom jag inte är hemma så kan det vara möjligt att han är naken. Hoppas dock inte det.
Är det inte det som hela grejen går ut på? Vad skulle annars grejen vara, blir man kåt av att städa eller? Låter iallafall som en trevlig fetisch.
Haha, ok då. Inte den jag anlitar nu då professionellt, är ingen snuskgumma så. Men den ultimata äkta hälften får gärna ha som egenskap att dammsuga under min säng med dasen i vädret.
Näj, retsticka där. Är bara lat, lovar! Men men, en styjkekjam kan man aldrig få nog av.
Håller med, att hålla rent hemma är en bra förutsättning. Men damsuger jag karln i tid och otid så kan han minsann dammsuga lite oftare.
Trimmar musen.
Ja, enda gången man ser livstecken från snoken är väl när man viftar med den vilda musen i nyllet på den.
Nä sant, låg nivå.
Snoken har inga ögon så den kan nog slinka in i en kloak om den inte passar sig. PS. Poesi på hög nivå det här.