• Anonym (städslav)

städslav

jag läste härom dagen denna annons!

Jag är en mycket undergiven kille på 48 som tycker om att städa hos en tjej/kvinna. Trivs bäst när kvinnan bestämmer totalt allt. Allt är givetvis gratis. Är duktig på att städa, diska, tvätta, stryka, putsa fönster, laga bilar, måla o tapetsera.
    Vad menas med det!!är det någon städar gratis!

• Svar på tråden städslav
  • lillejag2009

Då är denne välkommen hit

• servanten

jo, det finns undergivna män som gärna städar hos kvinnor, utan något alls motkrav.Allt är givetvis gratis.

• lillejag2009

Jag vill ha en sån nu tack

• kramin
    servanten skrev 2013-05-06 22:22:04 följande:
    jo, det finns undergivna män som gärna städar hos kvinnor, utan något alls motkrav.Allt är givetvis gratis.
    Och så finns det de som påstår att de inte har motkrav, men som visar sig ha massa förväntningar på vad de ska få...  Glad
  • Trust me

Motkravet är naturligtvis att kvinnan är en domina som uppskattar den undergivna på rätt sätt. Det handlar alltså inte om att städa hos någon random småbarnsmorsa.

Jisses! 

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • udda man lkpg

Vissa har motkrav, andra inte, det är så olika. Även om man inte har några motkrav så måste det ju kännas rätt för att det ska fungera - och "kännas rätt" kan betyda olika saker för olika personer.
    Så fort det här ämnet dyker upp så kommer det kommentarer från kvinnor "det vill jag ha!" osv, men i verkligheten så är det inte så många som ens vågar testa. Inte så konstigt kanske - det förefaller ju lite "udda" och då vågar man inte släppa in en sådan person i sitt hem. Sen tror jag inte det är så många som trivs med att utnyttja någon, även om personen i fråga VILL inget annat än att bli utnyttjad...

• cazh82

Men så bra, behöver man inte vara hemma när städningen utförs så ännu bättre. Billigare än det man har nu, nackdel dock ifall karln går runt och ollar alla möbler.

• Anonym (orolig)
    cazh82 skrev 2013-08-14 10:24:21 följande:
    Men så bra, behöver man inte vara hemma när städningen utförs så ännu bättre. Billigare än det man har nu, nackdel dock ifall karln går runt och ollar alla möbler.
    Är det nåt som du brukar oroa dig för? Att folk ska gå och olla din möbler? :))
  • cazh82

Nej så knusslig är jag inte, är jag inte hemma så spelar det ingen roll om de har kläder på sig eller är nakna. Fast stjärta min vita fåtölj skulle vara katastrof.

Anonym (orolig) skrev 2013-08-14 10:58:16 följande:
    Är det nåt som du brukar oroa dig för? Att folk ska gå och olla din möbler? :))

• cazh82

Ska tillägga att jag har manlig städhjälp hemma, eftersom jag inte är hemma så kan det vara möjligt att han är naken. Hoppas dock inte det.

Svar på tråden städslav