Inlägg från: udda man lkpg |Visa alla inlägg
  • udda man lkpg

städslav

Vissa har motkrav, andra inte, det är så olika. Även om man inte har några motkrav så måste det ju kännas rätt för att det ska fungera - och "kännas rätt" kan betyda olika saker för olika personer.
    Så fort det här ämnet dyker upp så kommer det kommentarer från kvinnor "det vill jag ha!" osv, men i verkligheten så är det inte så många som ens vågar testa. Inte så konstigt kanske - det förefaller ju lite "udda" och då vågar man inte släppa in en sådan person i sitt hem. Sen tror jag inte det är så många som trivs med att utnyttja någon, även om personen i fråga VILL inget annat än att bli utnyttjad...

• udda man lkpg
    cazh82 skrev 2013-08-14 11:26:44 följande:
    Ska tillägga att jag har manlig städhjälp hemma, eftersom jag inte är hemma så kan det vara möjligt att han är naken. Hoppas dock inte det.
    Var fick du att han skulle vara naken ifrån? Det är väl ingen som har nämnt nakenstädning någonstans. Fast det finns säkert folk som vill göra det också...
  • udda man lkpg
    cazh82 skrev 2013-08-14 12:38:24 följande:
    Är det inte det som hela grejen går ut på? Vad skulle annars grejen vara, blir man kåt av att städa eller? Låter iallafall som en trevlig fetisch.
    Det har nog inte mycket med nakenhet eller att bli kåt på att städa att göra. Fast jag kan förstås inte tala för alla med den böjelsen, bara mig själv.
Svar på tråden städslav