• K87

Första barnet - BF januari 2014

Bör jag vara orolig om jag inte känner hon i magen? Det kurrar jättemycket å typ vibrerar i magen... Är det hon?? Blir lite nojig bara :)

• K87
    tinis skrev 2013-09-12 08:41:34 följande:

När kände du ngt sist o vilken vecka är du i? Jag läste någonstans att det är vanligt att man inte känner bebis varje dag om man är innan vecka 26. Men ring din BM i fråga o så får du nog komma in o lyssna på hjärta eller så smile1.gif
    Det är mitt första barn så vet inte riktigt vad som är bebis eller bara magen :) är i v.20(19+4) idag :)
  • K87

Jag ringde nu å fick en telefontid, men känner mig jättedum som ringer och är nojig redan liksom :P

• K87
    tinis skrev 2013-09-12 09:36:31 följande:

Bra! Jag var hos min bm i förrgår o hon sa att det bara är att ringa. Det är det dom är där för!!
    Fick komma dit idag å lyssna :D det slog så fint ????????
  • K87
    K87 skrev 2013-09-12 15:29:35 följande:
    Fick komma dit idag å lyssna :D det slog så fint ????????
    Skulle ju inte bli frågetecken utan en
  • K87

Bara tvungen att skriva av mig lite, fick veta nu ikväll att min farmor bara har en vecka till en månad kvar att leva :'(

• K87
    tinis skrev 2013-09-17 08:49:34 följande:

Usch vilket besked! Massor med kramar till dig <3
    martinajulia skrev 2013-09-16 22:16:23 följande:Kollade just på 3:e avsnittet av en unge i minuten där det var en som födde sitt första barn i v 27. Om det skulle hända oss skulle jag isf föda om 2 veckor. Vilken chock det skulle vara. Helt overkligt! Hoppas verkligen att lillen vill stanna kvar där inne tills det är dags i januari. Gick in i v 25 idag o på fredag väntar besök hos bm, ska bli trevligt var ju trots allt 13 veckor sen sist, tyckte magen syntes redan då men om man jämför med nu var det ju knappt nån mage alls egentligen :)

Jag läste precis om en flicka som föddes i vecka 24 . Hon blev helt frisk men herregud, JAG ÄR INTE REDO ÄN!!! Vi får hoppas att allihop stannar i våra magar, men gärna inte längre än till BF :-P

Jag går in i vecka 25 imorn, hittills har jag lagt på mig cirka 4,5 kilo o tycker att jag ser så mycket smalare ut. Ja förutom just på magen då smile5.gif Men över ryggen o så, snyggare än innan. Vem hade trott det? Hehe
    Tack <3
  • K87
    Natalie87 skrev 2013-09-17 08:51:34 följande:
    Beklagar =( Min farmor gick bort för snart 5 år sen och farfar året efter.. känns fortfarande tungt när man tänker på tiden vi haft tillsammans och alla minnen. Får hoppas att din farmor haft ett långt och lyckligt liv med många upplevelser. Skönt att ni har lite tid tillsammans och kan ta farväl och ta vara på den sista tiden <3
    På fredag är det exakt 4 år sen farfar gick bort så känns extra jobbigt :(

Med tanke på att hon bor i S-vall å jag utanför Örebro, är det lite svårt att ta farväl :(

Men det positiva är att jag känner dottern mer å mer i magen nu:)
  • K87
    tinis skrev 2013-09-18 18:39:05 följande:
    Många kramar Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Tack <3
  • K87
    Midsommarflickan skrev 2013-09-18 19:11:35 följande:

beklagar sorgen... smile4.gif
    Tack :(
Svar på tråden Första barnet - BF januari 2014