• K87

Första barnet - BF januari 2014

Idag är det RUL :D är skitnervös att den inte ska ha växt ordentligt eller att den inte mår bra :O

• K87
    Tokfrans skrev 2013-09-04 09:32:54 följande:
    har min imorgon är lika orolig som du :/
    ska ta reda på kön med :P 
    Vilken tur att jag inte är ensam :) det ska vi också göra! :)
  • K87
    Tokfrans skrev 2013-09-04 10:09:21 följande:
    hehe trots jag känner bebbe dagligen med massa puffar så tror jag att nått är fel, mamma instinkten som kickar in tror jag ^^^

Har ni några gissningar vad de kan va? min familj tror de är en tjej medans min sambo tror på pojke ^^
    vet inte vad jag ska tro, bara den är frisk och stark så kvittar de :P 
    Jag känner ju inte av den varje dag, bara ibland tror jag :) därför jag är orolig

Jag tror tjej, sambon tror pojke, min familj tror mestadels pojke å mina kompisar tror tjej :) så får se idag förhoppningsvis!
  • K87
    Tokfrans skrev 2013-09-05 19:22:41 följande:

Man såg en gullig liten pillesnopp :D
    Så de växer en lilleman i magen :D Kan inte vara lyckligare, allt såg jättefint ut, fint runt huvud, fint hjärta, fin ryggrad m.m :D

sambon gissade rätt han med, och va mer stolt än vanligt hehe älskar han min lilla knäppis :D 

Vad skönt att höra :) grattis till pojken :)
  • K87
    Midsommarflickan skrev 2013-09-05 16:06:59 följande:

Jag går faktiskt inte på toa oftare nu än vanligt. Men det beror nog mycket på hur livmoder och bebis ligger. Men jag tycker du ska kolla upp UVI. Enkelt urinprov och så kan du utesluta det i alla fall. Det är som sagt mer allvarligt för gravida än för andra om det går obehandlat och mycket, mycket vanligare för gravida än andra...
    Jag går på toa oftare nu än vad jag brukade innan :P fast kanske iaf med nån/några timmars mellanrum :) hehe å det är väl kanske normalt :)? Sen beror det väl mkt på hur mycket man dricker oxå :)
  • K87
    johanna3 skrev 2013-09-07 23:08:45 följande:

Smulan 82 - vad lustigt att du skriver att det kliar mellan brösten, för det problemet har nämligen jag också! Är tom lite röd där och försöka smörja så fort jag har möjlighet!

På mig kliar det oxå mellan brösten något förjäkligt ;P sen tycker jag precis som du att magen ser större ut när när jag vaknar :P
  • K87
    härärjag trorjag skrev 2013-09-10 19:31:10 följande:
    Någon mer än jag som är sjukligt trött fortfarande? BM rekommenderade tom sjukskrivning så jag inte ska gå under..

Jag är väldigt trött trots att jag äter niferex just nu :(
  • K87
    härärjag trorjag skrev 2013-09-10 19:51:11 följande:
    Jag har jättebra värden.. Men orkar ingenting. Sover senast vid 9 varje kväll, oftast mkt tidigare.. Känner mig väldigt dålig på mitt jobb just nu

Jag har bra värden förutom att järn var lite för lågt :O men jag går alltid i säng vid 9 jag med =)

Orkar typ inget på dagarna   
  • K87
    härärjag trorjag skrev 2013-09-10 20:18:01 följande:
    Det är verkligen hemskt. Jobbar du på dagarna? Hur går det isf?

Alltså jag är vikarie inom skolkök som måltidsbiträde =) fast sen pluggar jag heltid på det dessutom.. Så jag blir trött typ på en gång när jag går upp =P å dessutom jobb/plugg på det =)
  • K87
    vilja89 skrev 2013-09-10 21:25:24 följande:
    Jag ska på mitt första möte efter inskrivningen med BM nästa vecka, då är jag i vecka 25. :)
    Ja jag ska på mitt bm möte efter RUL å det mötet blir den 4:e oktober å då kommer jag vara i 22+4 tror jag =) är i 19+3 idag =) å mitt järnvärde var lågt i v.10 då bm räknade fel blev det lite tidigt fast Jaja å nu äter jag niferex fast vet inte om jag ska det egentligen ????
Svar på tråden Första barnet - BF januari 2014