LitenKnodd skrev 2013-05-22 20:42:58 följande:
Jag har blivit testnarkoman!! Haha! Köpte ett 20-pack från testlagret innan jag visste att jag var gravid. Men innan dom hann komma åkte jag självklart till Apoteket och köpte CB digital för jag fick den där känslan. Så trots att jag vet att jag är gravid så testar jag, mest för att jag blir så glad över dom båda strecken. ;)
Nu går jag strax in i v.6, det var då jag fick missfall sist så denna gången håller både jag, sambon, min bästa vän och mina föräldrar tummarna ( bara vi som vet att det ligger en knodd därinne!).
Längtar till v.7! :)
Haha jag hade också köpt en ny knippe test precis innan vi plussade så jag har också testat lite mellan varven för att det är trevligt att se :)
Mia28 skrev 2013-05-23 06:59:42 följande:
Jag har velat ha barn sen jag var 20 år, tyvärr har jag haft väldigt svårt att bli gravid. MEN igår 22 maj på min 30 års dag fick jag äntligen den efterlängtade +:et =) Det går inte att beskriva känslan men jag vet att fler med mig vet precis hur de känns. Jag tror de tog en timme innan tårarna slutade rinna och flera timmar innan jag slutade skaka.
Födelsen är beräknad till ca 13 jan 2014 =)
Grattis :) ja visst är det en underbar känsla