Första barnet - BF januari 2014
V15 idag och igår kände jag det där konstiga bubblet långt ner i magen för andra gången! Nån fler som tror sig kunna känna något ibland? Kom på en sak, ingen härinne som misstänker tvillingar? :)
V15 idag och igår kände jag det där konstiga bubblet långt ner i magen för andra gången! Nån fler som tror sig kunna känna något ibland? Kom på en sak, ingen härinne som misstänker tvillingar? :)
Jag kände första gången i v13! Igår när det kom igen började jag gråta, haha! Och som alla säger, massa bubbel/sprattel :)
Trött och osocial är bara förnamnet! Herregud när ska man bli pigg igen?! Mina dagar ser likadan ut vecka ut och vecka in, jobba, äta, sova..
Idag köpte jag första plagget till mini, förstår ändå inte att den är till min bebis. En månad till rul imorgon, då kanske man äntligen förstår!
Fler än jag som fått avsmak för sol och värme? Brukar vara värsta soldyrkaren men nu vill jag bara dö om jag måste svettas, haha!
Rul är mellan vecka 18-20, iaf här :)
Jag kan inte fatta vart tiden tar vägen?! Är i v16 och känns som igår v12 var här. Magen växer och jag kan äntligen(!!!!) leva utan lergigan comp :) idag går vi på semester och nu får sambon äntligen också tid att mysa med mini :)
Har inte mått så bra som jag mått idag på fyra månader, helt fantastiskt! Och idag när jag åt middag petade mini, världens bästa känsla! :)
Håller med om mammaleggings, skönaste någonsin!
Min bm sa att man kunde använda krämen, annars är det som helt onödigt! För mig satt det också utvändigt... Nu här jag istället problem med slemhinnorna, så om det inte går över kolla så det inte är det!
Jag får också höra det. "Du kommer få jättestor mage". Grät en hel dag häromdan när jag fick höra det och sen inte fick på mig mina shorts längre, tur jag har världens bästa sambo som hela tiden berättar hur vacker jag är! Måste sluta lyssna på alla...
Mini buffar och grejar därinne och häromnatten fick jag en så hård spark på urinblåsan att jag vaknade av hur det ilade, kan det vara normalt?! Rul på tisdag, äntligen :)
Bara jag som börjar bli lite stressad över allt man måste handla? haha, vet att man bara är halvvägs, men hjälp vad mycket som ska förberedas! :)
Idag är dagen med stort D, rul! :) jag är så sjukt nervös, har knappt sovit senaste nätterna.. Nu hoppas vi allt är bra och att mini posar till bilder ;)
Jag känner rörelser till och från och har gjort det ganska länge nu, till och med sambon har lyckas känna även om det är svagt svagt! Kan säga att iaf jag tycker det är jättemysigt! Men har fått höra att jag ska njuta medan det är mjukt och försiktigt, på slutet kan det tydligen göra riktigt ont!