Känslor som blivande pappa.
Ja du vännen, för det första säger jag grattis!
Jag levde verkligen rövarlivet innan jag träffade min dotters mamma på en efterfest!
Vi började dricka kaffe o snacka o så, sen efter nårra månader började vi så smått flytta ihop. hon sökte vård en kväll för enorma smärtor i magen o mens liknande grejjer! då säger dom att det är en mellanblödning o gravid! shit o knas tänkte ja! jag ska bli farsa! månaderna gick o lill tösen kom! tjöt som en stucken gris på bb. vackraste minnet i mitt liv.. tog ett tag o smälta allt! nu e lilla söta bebisen en " en större adolf hitler" snart 4 år och beter sig som ett svin! kan inget, vill inget och e lik sin mor i surhet och envishet!
Men men summera det hela! mitt älskade lilla hjärtegryn har fina sidor med, vi läser saga varje kväll.. hon har ett leénde som får en o dö! så det fina med! gott natt älskling pappa älska dig! ja pappa o jag älska dig med jätte mycket..
man får inte mycket tid över att gå på krogen eller hänga med polarna, man blir trött efter 8 då hon lagt sig o lite mamma o pappa mys står för dörren.. men men att få barn är kanon! det skänker sjukt med glädje samtidigt som man vill gå och dö!