Inlägg från: Regnig måndag |Visa alla inlägg
  • Regnig måndag

Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?

Virka fiskar istället du, det lär vara mer lönsamt.

Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
  • Regnig måndag
    linamums skrev 2013-04-21 22:43:30 följande:
    Jag har inte fått svar på frågorna. Jag undrar hur man går tillväga det har jag ute fått svar på. Jag ville inte ha svar söm att jag ska fråga på djuraffär gissningar eller läsa på. Undrar om någon som vet hur man går tillväga och ungefär hur mycket man kan tjäna så st inte fått svar
    Du har fått svar. Det r trist att du fortsätter tjata sm en trasig papegoja för att du inte får exakt det svar du vill ha.
    Berätta själv istället exakt vilket svar du vill ha så ska du få det.
    Tex "Jag vill att ni säger att jag får 5kr för en svärdbärare och att jag ska gå till djuaffär X och lämna in dem där".
    Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
  • Regnig måndag
    linamums skrev 2013-04-21 22:47:59 följande:
    Jag undrar hur man går tillväga för att jobba som Aqvariumfisk uppfödare? Hur mycket man kan tjäna på det ? Vilka fiskar som är mest lönsamt ?
    Det närmaste du kommer är praktikant i djuraffär. Ring akvarielagret och ställ dig i kö för att få en sån plats.
Svar på tråden Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?