• linamums

Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?

Någon som vet hur man går tillväga ? Vill inte ha en massa gissningar. Eller svar som att jag ska ringa djurafffär. Utan jag undrar om det är någon som vet ?

• Svar på tråden Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?
  • Mercedez

Det finns utmärkt information om detta på ditt bibliotek.Eller på nätet.Kolla där ist för att lägga ut ansvaret på andra

• Regnig måndag

Virka fiskar istället du, det lär vara mer lönsamt.

Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
  • DeathByPickles

Nej, det är generellt inte lönsamt, bara en hobby.

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.?
  • linamums

Röda huset :). : vad är det du stör di på Jag får starta tråd om jag vill. Jag ville komma i kontakt med andra som odlar fiskar. Ville inte läsa på eller fråga djuraffär utan komma i kontakt med andra uppfödare som vet. Precis som jag skrev i ts ville jag inte ha gissningar eller svar som att jag ska fråga på djuraffär .

• Skopan

Du har fått svar i båda trådarna

• linamums

Jag har inte fått svar på frågorna. Jag undrar hur man går tillväga det har jag ute fått svar på. Jag ville inte ha svar söm att jag ska fråga på djuraffär gissningar eller läsa på. Undrar om någon som vet hur man går tillväga och ungefär hur mycket man kan tjäna så st inte fått svar

• Skopan

Ingen djuraffär tar emot från privata

• Regnig måndag
    linamums skrev 2013-04-21 22:43:30 följande:
    Jag har inte fått svar på frågorna. Jag undrar hur man går tillväga det har jag ute fått svar på. Jag ville inte ha svar söm att jag ska fråga på djuraffär gissningar eller läsa på. Undrar om någon som vet hur man går tillväga och ungefär hur mycket man kan tjäna så st inte fått svar
    Du har fått svar. Det r trist att du fortsätter tjata sm en trasig papegoja för att du inte får exakt det svar du vill ha.
    Berätta själv istället exakt vilket svar du vill ha så ska du få det.
    Tex "Jag vill att ni säger att jag får 5kr för en svärdbärare och att jag ska gå till djuaffär X och lämna in dem där".
    Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
Svar på tråden Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?