Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?
Någon som vet hur man går tillväga ? Vill inte ha en massa gissningar. Eller svar som att jag ska ringa djurafffär. Utan jag undrar om det är någon som vet ?
Någon som vet hur man går tillväga ? Vill inte ha en massa gissningar. Eller svar som att jag ska ringa djurafffär. Utan jag undrar om det är någon som vet ?
En tråd till ?
Det finns utmärkt information om detta på ditt bibliotek.Eller på nätet.Kolla där ist för att lägga ut ansvaret på andra
Virka fiskar istället du, det lär vara mer lönsamt.
Nej, det är generellt inte lönsamt, bara en hobby.
Röda huset :). : vad är det du stör di på Jag får starta tråd om jag vill. Jag ville komma i kontakt med andra som odlar fiskar. Ville inte läsa på eller fråga djuraffär utan komma i kontakt med andra uppfödare som vet. Precis som jag skrev i ts ville jag inte ha gissningar eller svar som att jag ska fråga på djuraffär .
Du har fått svar i båda trådarna
Jag har inte fått svar på frågorna. Jag undrar hur man går tillväga det har jag ute fått svar på. Jag ville inte ha svar söm att jag ska fråga på djuraffär gissningar eller läsa på. Undrar om någon som vet hur man går tillväga och ungefär hur mycket man kan tjäna så st inte fått svar
Ingen djuraffär tar emot från privata