Inlägg från: linamums |Visa alla inlägg
  • linamums

Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?

Någon som vet hur man går tillväga ? Vill inte ha en massa gissningar. Eller svar som att jag ska ringa djurafffär. Utan jag undrar om det är någon som vet ?

• Svar på tråden Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?
  • linamums

Röda huset :). : vad är det du stör di på Jag får starta tråd om jag vill. Jag ville komma i kontakt med andra som odlar fiskar. Ville inte läsa på eller fråga djuraffär utan komma i kontakt med andra uppfödare som vet. Precis som jag skrev i ts ville jag inte ha gissningar eller svar som att jag ska fråga på djuraffär .

• linamums

Jag har inte fått svar på frågorna. Jag undrar hur man går tillväga det har jag ute fått svar på. Jag ville inte ha svar söm att jag ska fråga på djuraffär gissningar eller läsa på. Undrar om någon som vet hur man går tillväga och ungefär hur mycket man kan tjäna så st inte fått svar

• linamums

Jag undrar hur man går tillväga för att jobba som Aqvariumfisk uppfödare? Hur mycket man kan tjäna på det ? Vilka fiskar som är mest lönsamt ?

• linamums

Tack för du försökte hjälpa genom att googla men det kan jag göra själv men får ändå inte de svar ja vill ha. Jag undrar igen om det är någon som vet hur man ska gå tillväga för att jobba med det och vilka fiskar är lönsamma att föda upp?? Och kan man leva på det ?

• linamums
    Coxia skrev 2013-04-30 16:06:07 följande:
    Diskus...men vi som köper diskus är sjukt kräsna. 

Coxia skrev 2013-04-30 16:06:07 följande:
    Diskus...men vi som köper diskus är sjukt kräsna. 

Lägger dom rom eller är dom levandefödare.? Hur mycket yngel brukar dom ge per gång och vad kan man ta betalt för dom? På vilket sätt är ni kräsna ?
Svar på tråden Jobba med uppfödning av Aqvariumfiskar. Hur går man tillväga? Är det lönsamt?