• Dalo3a

Är det på G?

Hej du, jag kände för ungefär en vecka sedan det du kände, allt mellan slemproppen till en liksom "konstant" värk som var där. Jag trodde också att det kunde vara på G men här sitter jag fortfarande med bebis i magen. (är i vecka 38+1)

*~*~Bebis beräknad 3 maj~*~*
  • Dalo3a
    ChiliFrö skrev 2013-04-21 07:37:39 följande:
    åå skönt att höra att man inte är ensam. även om man vet att man inte är de så känns det så mitt upp i allt elände ;)
    men nu vill jag ha ut bebisen. de hade känts bättre att inte haft någon känning alls istället för att ha gått nu i 5 dagar med va ja tror är mindre känningar.
    Jag förstår dig, känner precis likadant. Du är ett par dagar före mig, men jag föder gärna nu med en gång, och inga känningar i förväg heller skulle sitta fint :) Känns som att dessa känningar är så onödiga liksom Foten i munnen
    Jag har smärta över hela kroppen nu, har passerat 100 kg så kroppen har tagit stryk, och enligt bm har jag en stor bebis i magen och det underlättar inte trycket. Bebis har sjunkit sen lååångt tillbaka men hon pressar fortfarande skiten ur mina revben och lungor. Men jag är inom ungefär 3 veckor MAX av med denna magen :D! 
    *~*~Bebis beräknad 3 maj~*~*
Svar på tråden Är det på G?