Är det på G?
God kväll på er :)
Jag är i v 39 (38+5) och haft mkt kraftiga sammandragningar under 3 veckor, vissa kvällar har jag även fått värk i ländrygg och mensvärk, vissa gånger riktigt kraftigt.
igår kväll hade som nästan alla andra kvällar värk men denna släppte inte över natten utan när jag vaknade i morse så hade ja fortfarande ont i ryggen och malande värk i "livmoderhals-regionen" det gör mer ont om jag trycker mot de.
När jag gjorde min morgon kiss vid 05 i morse kom även något slemigt med på papperet, Slempropp? dock var detta väldigt lite.. knappt som en halv mandel.
sammandragningarna har idag även varit mkt kraftigare än tidigare och mer frekvent.
Vid 20 tiden kom en liten vattnig flytning, var tvungen att byta trosor och torka lite på insidan låren. ha nu haft dessa vattniga flytningar och efter lite tips från fl har jag nu lagt lite papper i trosan för att se om det är vatten eller flytning.
Värken tilltar inte utan bibehåller sammannivå för att ibland hugga/illa/blixtra i nedre magen, ibland samtidigt som en sd ibland inte. Bebis har lugnat ner sina rörelser idag, men rör sig mellan sd, kanske inte så konstigt heller med tanke på mängden sd så finns inte mkt tid/utrymme för bebis att spela på.
Kan de va på g? Bör jag ringa till fl? vill inte ringa å störa dem i onödan..