Fool skrev 2013-04-29 10:09:37 följande:
Ser inte längre någon poäng i att försöka förklara för dig vad dina känslor KAN leda till , det ha flera här försökt förklara för dig utan någon större framgång , 60 inlägg senare repeterar du exakt samma saker du gjorde i början.
Jag tror du helt enkelt inte är intresserad av goda råd , utan söker istället medhåll , något som säger att det är ok och helt riskfritt att göra som du gör idag , jag tror du är förälskad i förälskelsen , i själva känslan , och det kommer du klamra dig fast vid kosta vad det vill kosta.
Lycka till TS , kommer säkert gå jättebra det där...
Jag ska berätta en sak för dig.
Jag är intresserad av goda råd, jag är däremot inte alls intresserad av att få fler av dina så kallade "goda råd" nerkörda i halsen!
Dina "råd" är så färgade av din egen uppfattning att du inte ens klarar av att respektera trådstartens innehåll.
Du skriver svar efter svar efter svar på hur DU uppfattar ämnet otrohet.
Det var inte ens vad jag frågade om, men du bara mal på!
Tack, jag har förstått att du tycker så, så tack men det räcker nu, försvinn från tråden tack
Jag söker heller inte medhåll , jag behöver inte din tillåtelse att göra något öht.
Det som eventuellt händer är mellan mig och honom, oavsett vad du tycker om det!
Det är sånt här som gör att jag av och till hatar Familjeliv.