Inlägg från: mogiiis |Visa alla inlägg
  • mogiiis

pappa under produktion (December 2013)

Har också "precis" fått ett plus på flera stickor och det känns FANTASTISKT! Mycket funderingar om den lilla som ligger i sambons mage. Är beräknade i slutet på december 13 men hoppas nästan att det går mot Januari istället :). Känslan av nervositet känner jag igen mig i då man just nu knappt vet att det är någon "där inne". Har ni varit på mvc än? När i december väntar ni?

• mogiiis
    herr pys skrev 2013-05-20 08:35:49 följande:
    Skönt att höra att flera känner som mig. Antar att det är det normala emotionella tillståndet för oss blivande pappor. Det är beräknat till 6 december, men man får väll se vad som blir det reella datumet efter första ultraljudet. Vi har vart på vårt första möte hos MVC och hon lyssnade med en mikrofon och vi fick för första gången höra barnets snabba hjärtljud... nu är det på riktigt! Har ni hunnit varit på ert första ännu? Hur gick det? Kändes eran barnmorska bra och trevlig? 
    I väntans tider på min första, 6 dec -13 !

Det är absolut fler som känner samma som en själv märker man vilket är ganska skönt måste jag säga :). Vi var på inskrivning i tisdags nu i veckan. Fick svar på alla frågor man hade osv. Barnmorskan var suveränt bra faktiskt kändes tryggt :). Vart i landet finns ni?
  • mogiiis

Härligt Oskar! Ja nu är vi alla en bit in i graviditeten också och som jag känner frågorna och funderingarna ännu större och fler ju längre tiden går. Jag tycker att det hade varit en kanon grej att kunna ha en lite grupp där man kan bolla allt möjligt!

Svar på tråden pappa under produktion (December 2013)