Inlägg från: Flisan79 |Visa alla inlägg
  • Flisan79

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Och vem säger att string är sexigt/får en att känna sig sexig?

Min man tycker hipsters är bra mycket sexigare och den åsikten har jag hört av fler. Även jag tycker det men använder ändå string för det mesta, av orsaken att inte få en ful troskant som syns genom plagg eller korvar upp sig när man drar på sig byxor.

Men nej, jag tror inte denna tråd är seriös.

• Flisan79

Adina: ja, typ sånna man får låna på sjukhus. Borde ju bara ganska få som känner sig sexiga i sånna...(fast vad vet jag^^)

• Flisan79

Sen TS: ditt sätt att tänka på förskolepersonal och sexiga underkläder, säger betydligt mer om dig än dem.

• Flisan79

Lotten: ja du baserar alla barns på ditt eget beteende då antar jag? Jag själv och mina systrar växte upp med en mamma som inte hymlade med att hon hade string. Ingen av oss skaffade det förrän tidigast i gymnasieåldern. Jag själv har det och mina tre döttrar har aldrig ens kommenterat dem.

Ang UVI kan jag meddela att det absolut blir värre av kyla. Precis som någon skrev krävs givetvis en redan existerande bakterie och jag vet inte på vilket sett kylan eg påverkar men efter att ha haft uvi ca 1 gg/mån under 10 år så har jag lärt mig vad som bör undvikas. Tex, sitta på en kall bänk, bada i kallt vatten eller bli kall av våta badkläder, ha lång jacka så att det inte blåser kallt i den regionen. Av andra drabbade kan jag ge samma reflektion.

Däremot har string inget med saken att göra. Om man inte använder boxermodell av fleece ist. Annars gör det lilla tyget över baken ingen skillnad.

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?