Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Deelicious skrev 2013-04-07 14:33:44 följande:
    Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Uj du ska vara glad att du inte sett min BH. Den är röd och med spets på. Sassy!!!!
  • Jennie med ie
    Deelicious skrev 2013-04-07 14:39:45 följande:
    Nej men att gå runt och veta om att man själv har string när man jobbar med småbarn är INTE lämpligt. Skam. Man ska inte vara sexig bland bebisar.

Jag tycker det borde skrivas in i jobbannonserna: Vi emotser ansökningar från sökanden sm inte är sexiga. Jag menar, vissa är ju det av ohejdad vana, de måste ju sållas bort från början. Nån ordning måste det vara.
  • Jennie med ie
    Morsanheladagen skrev 2013-04-07 17:28:23 följande:
    Och när ditt barn säger att hon vill ha ett par stringtrosor - då ger du henne det bara för att hon ber dig? Du kan inte tänka dig att säga ett litet n e j?? Eller blir barnet fullkomligt traumatiserat av ett nej?

Samma med BH kan jag tänka. Det springer nog runt många 3-åringar med BH eftersom de sett vuxna kvinnor ha det.
  • Jennie med ie
    Flisan79 skrev 2013-04-07 14:50:18 följande:
    Och vem säger att string är sexigt/får en att känna sig sexig?

Min man tycker hipsters är bra mycket sexigare och den åsikten har jag hört av fler.

Samma här. Både jag och många män jag känner tycker att hipsters är sexigare än string, även på vältränade kroppar.
  • Jennie med ie
    Lotten93 skrev 2013-04-07 17:33:19 följande:
    Har dock ig´nga barn än, men minns ju själv hur man var. Tur att jag väntar en pojke så jag slipper bry mig om stringtrosor.  

Var inte så säker på det du
  • Jennie med ie
    Thotis90 skrev 2013-04-07 18:42:00 följande:
    Jag skall ev. utbilda mig till förskollärare och jag tänker inte sluta använda stringtrosor för det!

Har du lustläst behörighetskraven? Det kanske står nåt där om trosor.
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?