Är det galet att flytta ihop med någon efter 4månader?
Jag och min sambo träffades på nätet... chattade lite... hade vår första dejt precis innan jul (snackar typ 21 december) nästa dejt var 5 Jan, sen en till dejt den 19 jan då jag för första gången såg hans hus och sov över (mellanrummet är för att hans ex har barnen VH)... Veckan efter träffade jag hans barn för första gången (som en kompis på stan... men barnen var smarta och tjatade tills jag följde med hem....) den veckan som följde på det var jag hos dem engång mitt i veckan, helgen efteråt så åkte vi bort och när vi kom hem var vi ett par...Dessutom sedan första gången vi träffades på nätet så har vi chattat VARJE dag.. och menar inte en halvtimma sisådär... Utan HELA dagen små mess när man är på jobbet och sedan hela kvällen!!! Vi hade alltså "dejtat" i lite över en månad när vi blev ett par... Gick två veckor till och så flyttade jag in hos dem:-P och där bor jag nu visserligen är ju allt fortfarande färskt men känns helt och hållet rätt!! Vi pratar redan bröllop och fler barn
Tror du skall gå på din egen magkänsla!!! Vad som känns rätt för dig helt enkelt! Det kan bli underbar och det kan gå åt helvete... Men när man träffar den rätta kan allt gå jävligt snabbt!!