• JECJ

Är det galet att flytta ihop med någon efter 4månader?

Testa :)

Tänk bara på att du är nykär, alla förhållande känns "annorlunda" och som om man funnit den "rätta"  ¨då. Det är en helt normal konsekvens av nyförälskelsen. Om du trivs med hans vanor och personlighet vet du först när ni bott ihop ett tag.

• JECJ
    IannaImariaI skrev 2013-04-06 08:16:34 följande:
    Känns det inte konstigt att flytta ihop med någon så tidigt? Ja menar man känner ju inte varandra så bra efter 3-4månader. Har aldrig bott med någon på riktigt förut men har varit nära att ta det steget några gånger. Jag är 23 men har velat ha någon att starta en familj med sen jag var ca 18.

Ni ska väl bara bo ihop? Det är ett litet steg.. bo ihop kan man göra med en kompis. Du kan alltid flytta när som helst. Idiotiskt vore om ni planerade barn och bröllop så tidigt! Bo ihop minst i 2-3 år så känner ni varandra väl relationsmässigt och kan avgöra om ni passar ihop och kan starta familj osv. :)
  • JECJ
    IannaImariaI skrev 2013-04-06 08:16:34 följande:
    Känns det inte konstigt att flytta ihop med någon så tidigt? Ja menar man känner ju inte varandra så bra efter 3-4månader. Har aldrig bott med någon på riktigt förut men har varit nära att ta det steget några gånger. Jag är 23 men har velat ha någon att starta en familj med sen jag var ca 18.

Men om det känns konstigt för dig så är det antagligen någonting som är fel i relationen och då ska du INTE flytta ihop. :)
Svar på tråden Är det galet att flytta ihop med någon efter 4månader?