• VEA

Bebisar i Malmö med BF i November 2013?

Hej hej! Bor också i Malmö. 32 år och gift. Tredje barnet och i vecka 12 (11+3). Hoppar gärna in här och hoppas vi blir en lagom stor grupp med tiden. BF 17 november. Hoppas du mår bra. När har du BF?

• VEA

Queenofhearts: Åh härligt! Mitt barn nummer två är född den 18 november :). Och grattis till liten knodd...

Blir väl mer aktivitet i tråden desto längre in i våra graviditeter. :)

Trevlig helg alla!

• VEA

Queenofhearts: Till sanningen hör att båda mina barn är födda i november ;) och då är mina kusiner, min bror också födda i november :). Min kusin väntar också smått i november. Haha, hängde du med?

• VEA

Jag har skyddat mitt Sgi. Finns det inget du kan göra, har du frågat Fk detta? Hoppas du kan skydda det på något sätt, tre ynka veckor liksom...

• VEA

Tror det är många i samma sits för vem anmäler sig till Af då? Jag hoppas det finns något för dig du kan göra, men så skönt att du har en så skön inställning.

• VEA
    nyochforvirrad skrev 2013-05-08 13:42:40 följande:
    Hej alla, tack för ert stöd. Det känns så overkligt att man råkar ut för det för att man inte ville använda sig av systemet under så kort tid. Nu känns det som att alla som går tillbaks till studier bör få uppmaningen att alltid anmäla sig som arbetssökande mellan kurserna. Jag skulle hemskt gärna vilja vädra en annan sak. Min graviditet går inte så bra hittills. Dagen efter att SGI-beskedet kom så fick jag reda på att jag fått hepatit B. Jag har bott utomlands i 7 månader strax innan jag blev gravid, så det kan vara länkat till det. Nu kan jag knappt tänka. Jag bara gråter och tänker maniskt kring hur jag har kunnat bli smittad eftersom jag var trogen under hela denna tid. Det kan gå bort av sig själv och jag kan leva ett normalt liv, men det är bara så upprörande när det inte blir en så bra graviditetstid eller tid med barnet efter förlossning som man tänkt sig :( Jag är ledsen att jag är en nego-bert. Det är bara en sådan dag idag. Svårt att smälta att allt detta kommit inom ramen av två dagar. Jag hoppas att er graviditet är bättre!  

Åh din stackare! Jag hoppas du hunnit smälta det hela och får njuta av din graviditet. Styrkekram
  • VEA

Jaaa vad kul med aktivitet och fler medlemmar i tråden :)

• VEA
    lifeasmom skrev 2013-08-12 22:11:28 följande:
    Hej, jag väntar mitt andra barn den 11 nov, är 30 år. Vår äldsta dotter är drygt 2 år. Bor i centrala Malmö och ses gärna för lite mammasnack! Vad sägs om en gravidfika?

Kul med fler som hittar hit :). Ses också gärna, gravidfika vore trevligt :).
  • VEA

Lifeasmom: Jag hoppas också på mer aktivitet men det är ju trots allt sommar och många har väl fortfarande semester? När hösten är här tror jag på mer aktivitet här. Som sagt, annars kan vi ses! :)

• VEA

Gravidfika vore trevligt! Då tycker jag vi får bli ett litet gäng ;)

• VEA

Sesame: Kul! Nu ska vi försöka få fler att joina på fika! Mysigt! Kanske någon gång i mitten på oktober?

• VEA

Lifeasmom: Ja, Facebook grupp blir nig lättare, skulle du kunna ta dig an uppgiften att skapa en sådan grupp. Tacksam om den är "stängd" för omgivningen :). Jag röstar för Facebook! :)

• VEA

Mitt namn är så ovanligt som det kan bli ;) haha... Skriver mitt namn i ett meddelande :)

• VEA

Mom2be: Skriv ditt namn i ett pm till lifeasmom där hon/vi startat en Facebook sida. Och självklart varmt välkommen. Vi tänkte oss en fika i mitten av oktober!

• VEA
    josefinaE skrev 2013-09-16 16:59:00 följande:
    Hej allihopa, jag är 31år och väntar också mitt första barn (flicka) den 3:e november.  Kul att få kontakt med andra som ska ha ungefär samtidigt  Fika låter kul. Jag är gärna med!

Skriv gärna ditt namn i ett pm till lifeasmom då vi startat en Facebook grupp. Varmt välkommen! Kul! Roligt att vi nu börjar bli ett litet gäng! Fika i mitten på oktober siktar vi på :)
Svar på tråden Bebisar i Malmö med BF i November 2013?