Bebisar i Malmö med BF i November 2013?
Hej hej! Bor också i Malmö. 32 år och gift. Tredje barnet och i vecka 12 (11+3). Hoppar gärna in här och hoppas vi blir en lagom stor grupp med tiden. BF 17 november. Hoppas du mår bra. När har du BF?
Hej hej! Bor också i Malmö. 32 år och gift. Tredje barnet och i vecka 12 (11+3). Hoppar gärna in här och hoppas vi blir en lagom stor grupp med tiden. BF 17 november. Hoppas du mår bra. När har du BF?
Queenofhearts: Åh härligt! Mitt barn nummer två är född den 18 november :). Och grattis till liten knodd...
Blir väl mer aktivitet i tråden desto längre in i våra graviditeter. :)
Trevlig helg alla!
Queenofhearts: Till sanningen hör att båda mina barn är födda i november ;) och då är mina kusiner, min bror också födda i november :). Min kusin väntar också smått i november. Haha, hängde du med?
Jag har skyddat mitt Sgi. Finns det inget du kan göra, har du frågat Fk detta? Hoppas du kan skydda det på något sätt, tre ynka veckor liksom...
Tror det är många i samma sits för vem anmäler sig till Af då? Jag hoppas det finns något för dig du kan göra, men så skönt att du har en så skön inställning.
Jaaa vad kul med aktivitet och fler medlemmar i tråden :)
Lifeasmom: Jag hoppas också på mer aktivitet men det är ju trots allt sommar och många har väl fortfarande semester? När hösten är här tror jag på mer aktivitet här. Som sagt, annars kan vi ses! :)
Gravidfika vore trevligt! Då tycker jag vi får bli ett litet gäng ;)
Sesame: Kul! Nu ska vi försöka få fler att joina på fika! Mysigt! Kanske någon gång i mitten på oktober?
Lifeasmom: Ja, Facebook grupp blir nig lättare, skulle du kunna ta dig an uppgiften att skapa en sådan grupp. Tacksam om den är "stängd" för omgivningen :). Jag röstar för Facebook! :)
Mitt namn är så ovanligt som det kan bli ;) haha... Skriver mitt namn i ett meddelande :)
Mom2be: Skriv ditt namn i ett pm till lifeasmom där hon/vi startat en Facebook sida. Och självklart varmt välkommen. Vi tänkte oss en fika i mitten av oktober!
För kännedom så är denna grupp inaktiv här.