• molly50

Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!

Nu är tråden gammal. Men jag hoppas att du har varit man nog att berätta för din flickvän vad du har gjort.
    Och att du har sökt hjälp för att lära dig hantera alkoholen.
    Din flickvän förtjänar att du är ärlig.
    Och jag talar av egen erfarenhet när jag säger att det är bättre att få veta sanningen än att få veta  att ens partner har ljugit en rakt upp i ansiktet hela tiden.
    Lögnerna och sveket sårar ofta mer än otroheten i sig.
    Så var man nog att berätta för din flickvän så att hon själv får en chans att välja hur hon vill leva sitt liv.
    Det beslutet ska du inte ta åt henne.

Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-04 11:44:54 följande:
    Funderade inte på att byta ut "man" mot "människa"? Eller tycker du det skiljer sig från hur man ska agera här man repspektive kvinna i denna situation?
    Jag skriver samma sak om det gäller en kvinna. Att hon "är kvinna nog".
    För mig har det samma betydelse varesig man skriver man,kvinna eller människa i det här sammanhanget.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (gnafs) skrev 2024-09-09 12:05:50 följande:
    Nej, men ting kan hända på fyllan, som inte borde hända.   Jag har en "grej" för äldre kvinnor, och har haft fyllsex med både en kompis morsa och en utav morsans kompisar.  Man är bara en människa.

"Sex med sonens kompis" och  "Hade sex med en kompis mamma"  är ju inte helt ovanligt att läsa om här.
    Men blir man så full att man hamnar i säng med sin partners mamma,vän  eller med sina vänners föräldrar så kanske man borde se över sitt drickande.
  • molly50
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2024-09-10 23:35:46 följande:
    Eller så har man en väldigt stark sexualdrift som inte går att hantera på fyllan. Och därför ser personen till att vara full för jämnan så att sexualdriften kan få härja fritt. Efteråt så skyller personen på alkoholen istället för sin sexualdrift, för att den är mer accepterad. Målet är att få ha sex inte att bli full, men fyllan är medlet för att tillåta sig att ha sex med andra än sin flickvän.
    Då kanske man behöver söka hjälp.
Svar på tråden Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!