Ruvardag 9
Jag är på RD 10 idag. Men jag tjuvtestade faktiskt i morse och fick ett svagt streck på stickan. Så jag kanske är gravid.
Jag är på RD 10 idag. Men jag tjuvtestade faktiskt i morse och fick ett svagt streck på stickan. Så jag kanske är gravid.
Jag har inga symtom alls än så länge. Jag har aldrig varit gravid innan och strecket var väldigt svagt så jag är inte helt säker på att det är ett plus. Jag ska testa igen i morgon. Du kan säkert få ett plus även om du inte fick det i morse.
Tack! Om du har varit gravid flera gånger så är det säkert bara en tidsfråga tills ni får en fullgången graviditet.
Jag är också rätt ung, 32. Men jag har PCO så jag ska ha bra ägg. Vi fick dock köra låg dos för att de var oroliga för överstimulering så jag fick bara ut fem ägg varav två befruktades. Så vi har ett i frysen.
Det känns helt overkligt och jag vågar inte riktigt tro att det är sant. Det är så svagt så jag vet inte om jag bara inbillar mig. Jag ska ta ett nytt test i morgon. Men så klart känns det jättebra.
Hur ställer du dig till andra alternativ? Jag har hela tiden varit öppen för äggdonation, embryodonation och kanske även vanlig adoption. Hur känner du inför det om ni nu inte får göra fler försök?
Ja jag hoppas att det håller sig kvar.
Jag tror din läkare har rätt. Trägen vinner. Så småningom får du ett barn.
Jag testade första gången idag. Jag hade lovat mig själv att inte starta för tidigt med testandet. Jag ville ha en rimlig chans att få plus. Det är ju fortfarande tidigt redan nu. Jag fick också tillbaka ett tvådagars embryo.
Det gör jag. Jag håller tummarna för dig!
Hur har det gått för dig? Jag har fått plus på ett digitalt test nu. Jag känner fortfarande inga symtom men jag börjar ta in att det kanske är sant. I morgon har jag officiell testdag.
Jag fick missfall. :(