Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Kompisar HELA dagen?? Blir så irriterad

Men herregud skicka hem dom då? Varför så satans komplicerat!?

• viseversa

Men vill du inte ha ungarna där så ring då deras föräldrar och be dom hämta eller skicka hem barnen. Men neej bättre att sitta och vara bitter och skriva på fl antar jag??

• viseversa

Mina barn är inte hos kompisar efter förskolan. Då vill jag ha hem dom alla tre så vi kan laga middag äta och ha en lugn kväll med familjen. Jag tar inte med mig andras barn hem heller. Räcker med mina egna. Och dom har lekt av sig på dagen på förskolan så det räcker.

• viseversa

Mina är inte så stora ännu. Än har dom inte frågat efter att ta hem vänner. Eller följa med någon annan hem heller för den delen. Mina tjejer är ju väldigt täta i ålder så dom har ju alltid en "kompis" att vara med. Men skulle kompisar vara en önskan så självklart kan vi ta med en kompis hem någon dag. : )

• viseversa

Eller den äldsta är ju snart 6 ioförsig. Men nej att ta hem vänner efter förskolan verkar inte vara prio 1 i deras liv. Dom är så trötta efter förskolan att det verkar vara skönt att få gå hem och mysa. Dom brukar även vara lediga ibland 4 dagar i sträck pga sambons jobb. Och dom älskar det.

Svar på tråden Kompisar HELA dagen?? Blir så irriterad