Inlägg från: Sockerbullen |Visa alla inlägg
  • Sockerbullen

tredje trimestern Norrköping

Hej hej!

Jag hoppas gärna med här om jag får, har bf 19:e maj så 10 veckor kvar nu. har ni nån bf lista eller så?

• Sockerbullen

FemmeM: jag gjorde glukosbelastning för ett tag sedan, alls värden såg jättebra ut så min bm sa att jag absolut fick äta godis men fy vad svårt jag hade att dricka det där och jag mådde jättelilla under de 2 timmarna jag skulle vänta! Men som du skrev, skönt att ha det gjort!

Lycka till imorgon :)

• Sockerbullen

Carrossk: skrämmande lika info du och jag

Nån får gärna skriva in mig oxå!

Sockerbullen, 28 år, Norrtull/Folkparken, 3:e barnet, Pojke, BF 19 Maj!

• Sockerbullen

KroonLundin: jag har faktiskt knappt haft nåt tryck alls nedåt än, är i v 34, så det kommer säkert, men min bm frågade mig om det senast och jag tyckte oxå det verkade som på henne att man brukar ha det redan!

• Sockerbullen

Låter inget kul alls KroonLundin Tror att jag kände lite sånt med minsta dottern, men det var nog inte fören kanske sista veckan eller så! Hoppas det blir lite bättre för dig snart!

• Sockerbullen

Petra 334: heja dig, tänker på er och hoppas det allt blir bra och snart får ni snosa bebis! Lycka till!

• Sockerbullen

Grattis Petra till din lilla son :)

• Sockerbullen

Åå Zack är så fint namn, hade vi med länge på vår lista :)

• Sockerbullen

Hur går det för er tjejer? Själv har jag idag 2 dagar till bf, vore så skönt att slippa över denna gång oxå, men lika bra att ställa in sig på det antar jag nån som vet hur beläggningen ser ut på vrinnevi nu?

• Sockerbullen

Carrossk: jag hoppas verkligen jag kommer föda innan Juni, men man ska väl aldrig säga aldrig :-/ jo jag känner mycket mer nu än för bara några dagar sedan, jag mår överlag mycket bra, men nu har jag fått mycket tryck nedåt och ganska så kraftiga sammandragningar, betyder väl iofs inget men man hoppas ju när skulle du ha?

Svar på tråden tredje trimestern Norrköping