• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Interim
    telgebo skrev 2013-04-27 22:41:29 följande:
    Fan att ni orkar hålla på och trycka ner andra? Har ni så dålig självkänsla att ni bara måste trycka ner andra för att kunna må bra? Sök hjälp för helvete än att klanka ner på andra.

Jag trycker aldrig ner, jag talar bara sanning.
  • AceTheMan

ja trycka ner andra det e det som den här sidan går ut på den ende som inte fattat det e du telgebo

• ArgaKillen
    AceTheMan skrev 2013-04-28 02:00:11 följande:
    ja trycka ner andra det e det som den här sidan går ut på den ende som inte fattat det e du telgebo

... Och jag!

Men det är lugnt, så länge man trycks ned av lägre stående varelser som dig så är man alltid säker på att man aldrig blir nedtryckt!  
    Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • Gotlänning
    Ungakillen95 skrev 2013-04-27 23:57:18 följande:
    Nej!!
    Är en frisk man 
    Friska män är kåta så där föll det som argument, huvudvärk nästa gång kanske?.

Just nu? Nja, lite för trött lite tråkigt så.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Ungakillen95
    Gotlänning skrev 2013-04-29 00:44:43 följande:
    Friska män är kåta så där föll det som argument, huvudvärk nästa gång kanske?.

Just nu? Nja, lite för trött lite tråkigt så.
    70-talet ringde och ville ha tillbaka sina värderingar. Bara för man är man betyder det inte att man är kåt dygnet runt. Och till mitt försvar så hade jag runkat bara några minuter innan jag skrev det inlägget
  • Doofie
    telgebo skrev 2013-04-27 22:41:29 följande:
    Fan att ni orkar hålla på och trycka ner andra? Har ni så dålig självkänsla att ni bara måste trycka ner andra för att kunna må bra? Sök hjälp för helvete än att klanka ner på andra.
    Då passar du bra ihop med ArgaKillen, för att han är förbannad.
    HAN ÄR INTE ARG HAN ÄR FÖBANNAD!
Svar på tråden Kåt just nu?