Inlägg från: Ungakillen95 |Visa alla inlägg
  • Ungakillen95
    Gotlänning skrev 2013-04-29 00:44:43 följande:
    Friska män är kåta så där föll det som argument, huvudvärk nästa gång kanske?.

Just nu? Nja, lite för trött lite tråkigt så.
    70-talet ringde och ville ha tillbaka sina värderingar. Bara för man är man betyder det inte att man är kåt dygnet runt. Och till mitt försvar så hade jag runkat bara några minuter innan jag skrev det inlägget
  • Ungakillen95
    Priapus skrev 2013-05-01 07:44:15 följande:
    Ja, jätteskönt. Ståkuken känns som den är på väg att lyfta från kroppen, stel, svullne och varm. Skönt när den lena mjuka varma huden glider mot den knotiga kukkärnan.
    Hahah vilka ord man kommer på när man är kåt... "Knuffitta,kukkärna,sprängkuk,sprutkuk,sprutfitta" osv
  • Ungakillen95

Nej det är jag inte, men blev sugen på glass bara för "och" skrev det ovanför. Lidls chokladglass, mumma!! Får nöja mig med mackor istället 

• Ungakillen95
    och skrev 2013-07-22 00:29:22 följande:
    Är den god alltså? Jag har aldrig köpt glass där, jag borde kanske göra det då.

De har världens godaste yoghurt med apelsinsmak annars, den är jag lite lätt beroende av.
    Ja fruktansvärd god! Det är en pinnglass och ser ut som denna till vänster ( http://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/478117/images/2008/glass_3267661.jpg ) , chokladglass med chokladöverdrag. Mumma!

Det står faktiskt en sån i kylskåpet man kanske skulle prova det till kvällsmaten, det får antingen bli det eller turkisk yogurt  Solig 
  • Ungakillen95
    Fröken skön skrev 2014-05-17 23:10:31 följande:
    Ok nu är jag så kåt att jag skiter i att vara anonym. Vi kan ha gruppsex
    Kom då!!

Är också kåt
Svar på tråden Kåt just nu?