• cosinus

Hittar inte knipet.... hjälp!

Har man svårt att komma ihåg att knipa är knipkulor toppen. Då blir det dessutom jättetydligt om man kniper rätt eller inte.

Efter förlossningarna (och när avslaget gett sig) har jag försökt med att använda knipkulorna varje gång jag duschar. Det är rimligt svårt att komma ihåg :)

• cosinus
    Turbo2013 skrev 2013-03-06 15:22:49 följande:
    Tack alla!
    Ja, jag har också försökt knipa strålen när man går på toa, men det är fel då kanske. Hur som helst går det så där bra. Att ligga på rygg, böjda ben och fötterna i har jag försökt, med två fingrar upp och tycker mig känna ett litet tryck... kör trosskydd fortfarande för när jag provade utan kommer det lite utan att jag märker. Läbbigt! Hoppas det blir bättre...
    Ska tillbaka om några veckor till MVC och får se hur det går då. Hon sa att har jag fortfarande inte hittat tricket får det bli sjukgymnast...

Suck... får kämpa på. Såna där kulor kanske man ska införskaffa sig. Låter lite läskigt...inte risk att man inte får ut dem?! hihi...
    Haha, nej då, de har ju rejäla snören som tamponger så ut kommer de alltid.

Och tro mig, är knipet dåligt i början så är ut verkligen inte problemet, då är det att det att hålla kvar dem som är den riktiga utmaningen :)
Svar på tråden Hittar inte knipet.... hjälp!