Inlägg från: Blingbling |Visa alla inlägg
  • Blingbling

BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?

Fel version av filmen...här kommer den rätta

• Blingbling

Bra att du har hoppet kvar Nr 3, jag håller tummarna för dig! Varför det inte görs i Sverige finns inget svar på, men svenska läkare bara hånler åt en om man för det på tal och mumlar något om att utländska läkare vill sno en på pengar. Nu har IVF-kliniken i Falun börjat vakna till och erbjuder IntraLipid dropp, vilket är den huvudsakliga behandlingen mot ett krånglande immunförsvar. Che71 här i tråden har varit i Aten och resultatet av den resan och behandlingen såg dagens ljus för någon vecka sedan

• Blingbling

lillebob - vilket jobbigt och stressande läge... Har själv nu lagt bebisfabriken "i träda" tills jag kommer iväg till Aten och när jag läser din erfarenhet så inser jag att det kanske är ett ganska klokt beslut... Hoppas du/ni snart får ett plus som håller sig kvar!

• Blingbling

Tjoooohoooo!! ÄNTLIGEN ett rejält plus i tråden - grattis till det Nr 3!! Känner du dig gravid (vilket du ju säger att du gör) och får ett så starkt plus så många dagar före BIM, då är det väl inget att tveka på...eller?

• Blingbling

Haha LinneaSvea, jag är kvar i gamla hederliga Svedala fortfarande Nä, jag inväntar fortfarande besked, vi får se hur allt blir med FK och vad de beslutar sig för...

• Blingbling

Jodå, roligare saker än att vänta på besked från FK har jag ju gjort

Låter bra det där Nr 3...då satsar vi på att du gör skäl för ditt alias nu då!

• Blingbling
    Nr 3 på G skrev 2014-05-17 08:37:58 följande:
    Fast borde ju byta till nr 4 på G :)

Jaha! Nu fattar jag
  • Blingbling

Jamtlandstaus - tråkigt med läkare som skyller på annat än det som problemet faktiskt kan vara... Har förstått att läkare i andra länder har hittat myom och annat som svenska läkare inte upptäckt och när de utländska läkarna upptäckt dessa olika problem har de direkt åtgärdat dem...eftersom deras tankar är att det HAR betydelse. Men att ifrågasätta och övertyga läkare här hemma är inte det enklaste precis...

• Blingbling

Jamtlandstaus - Munkpeppar (eller Angus Castus) är mitt favvotillskott är något som funkar väldigt bra för mig, så jag kan absolut rekommendera det

• Blingbling

Hoppas - jag har väntat sedan 10 oktober, men allt tar så lång tid för att det händer saker hela tiden i mitt ärende hos FK. Nu har jag blivit lite nojjig här och har fått för mig att det betyder otur om jag skriver/pratar om ärendet...kanske låter fjantigt för en del, men så känns det för mig. Så jag säger bara att turerna inom FK går vidare och vi får se vad som händer, jag fortsätter helt enkelt vänta

• Blingbling

Vet inte varför det blev en smiley i toppen av inlägget...var iaf inte meningen (även om det är trevligt)...

• Blingbling
    Hoppas03 skrev 2014-05-23 16:54:58 följande:
    Gud vad segt. jag tycker du borde kunna få besked snart. men håll ut så får vi hoppas att du blir gravid direkt när du varit i Athen-

Jag har haft tålamod på att vänta tidigare, men efter detta väntande, som verkar bli en hel graviditetsperiod (ett tecken i sig? :-P), så har jag fått ännu mer av den varan
  • Blingbling

Ja, jag vet ungefärlig tid...men säger inget om det här och nu... Munkpeppar kör jag (som de allra flesta gör) från 1:a dag i cykeln fram till ÄL (jag slutar en/ett par dagar efter för att vara säker på att den varit). Droppar Agnus Castus finns på nätbutiker, vad jag vet så finns de inte i fysiska butiker.

• Blingbling
    kossann skrev 2014-05-28 07:39:12 följande:
    Jag beställde därifrån igår Blingbling :)

Ok! Ett hett tips är att du INTE tar dropparna i kallt vatten. Jag råkade göra det en gång, men det smakade inte bra...! Så kör på varmt eller ljummet som det står på flaskan. För vissa märks effekten av Angus Castus ganska direkt, men det sägs att man behöver köra AC:n i 3 månader för Maxad effekt.
  • Blingbling

Det sägs att dropparna är lite mer effektiva, så därför kör jag dem. Spelar ingen roll hur mycket man blandar ut dropparna med, fast ju mer vatten du blandar ut dem med - desto mer är det ju att dricka upp... Sedan står det en kopp varmt/ljummet vatten på flaskan, så det är vad jag kör på.

• Blingbling

Klart du behöver och ska ha pepp Hoppas! Här kommer en gigantisk hög med sådant...PEPP PEPP PEEEEEEEEEPPPPPPPP!!!!!!!

• Blingbling

Kossann - Jag "njuter" dropparna 3 ggr/dag som det står på flaskan Ärligt talat så har jag inga större problem med smaken - bara man inte tar dem i kallt vatten... Sedan har jag vant mig vid smaken, men vet att en del inte alls gillar teet. I värsta fall får man väl hålla för näsan och svepa koppen med botten upp - skål! :-P

• Blingbling

Hej alla! Blingbling (eller Bingbing som några av er kallar mig ) här!

Jag har inte varit inne på FL på väldigt länge nu, känner att jag måste "hämta andan lite" i hela den här cirkusen, så allt är på paus just nu när det gäller bebisverkstan. Därför dröjer det kanske ett tag till innan jag dyker upp här igen.

Sätt igång nu med lite plus i tråden - så hakar jag på när min tid är inne att göra detsamma! 

Svar på tråden BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?