BIM 17/3, 42 år och känner tidiga tecken, fler i samma situation?
Äsch... glömde att fråga hur det går för er innan jag postade inlägget!
Äsch... glömde att fråga hur det går för er innan jag postade inlägget!
BIM imorgon, och inte ett enda litet tecken till sträck var det på testet idag, så min känsla stämde att det inte tagit sej denna månaden! Bara att ladda om med en kur Pergo till nästa månad!
Tittar in här och vill höra hur det går för er? Själv har jag BIM på söndag 2/2, hoppas på att det är min tur denna månaden...
Inte gravid stod det på testet idag :(
Jag vet att BIM är imorgon, och nån säkert tänker skriva att invänta mensen. Men jag har plussat ett par dar tidigare alla 6 gångerna innan när jag varit gravid, så jag tror att det är så att mensen kommer imorgon. Bara att försöka ladda om.
Hur länge orkar man hålla på? Jag har fyllt 42 år och vet ärligt talat inte om jag orkar med den här berg-och-dal banan så länge till...
Väntar på att läkaren ska ringa upp. Tänke kolla om jag kan få ett par kurer med pergotime utskrivet till.
Jag åt två kurer i juni, juli, sen blev jag ju gravid, och sen MA i oktober, därefter åt jag en kur i november, och en i januari.... eller hur var det nu? Jag har ätit två ggr efter MA, men med en månads uppehåll.
Välkommen hit Jamtlandstatus!
Här är det ÄL i helgen så vi kämpar på ;)